29 Haziran 2013 Cumartesi

Nivea Besleyici Vücut Sütü

Merhaba kızlar. Bugün sizlere Nivea'nın Kuru Ciltler için Besleyici Vücut Sütünden bahsedeceğim. Bir süredir kullanıyorum bu ürünü ve artık yorumlayabilirim :)


Aşağıdaki resimden ayrıntılı bir şekilde faydasını okuyabilirsiniz ama kısaca bahsedecek olursak bu vücut sütü badem yağı içeriyor. Duştan sonra kurulanıp uyguluyorum ve zaten cilt tarafından hemen emiliyor. Müthiş bir yumuşaklık veriyor. Özellikle kuru bölgelerde oldukça etkili. Kıvamı çok akışkan olduğu için miktarı ayarlamakta zorlanabilirsiniz :) Ambalaj şeklini ben çok sevmiştim ama Nivea değiştirdi sanırım bu ambalajı. Yenisini o kadar beğenmedim şahsen. Bu ürünün tek olumsuz yanı bence kokusu. İlk sürdüğümde iki saat düşündüm ne kokuyor bu böyle yaa diye :) Sonunda buldum. Resmen böcek ilacı gibi kokuyor :) Hani evde kullandığımız sprey böcek ilaçlarından :D Bence daha güzel bir kokusu olabilirdi.  






İşte böyle :) Aranızda bu ürünü kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hepinize kocaman Sevgilerrrr :*

3 yorum:

  1. Canım maksimum 15 TL civarında olması lazım. Nivea sık sık indirim yapıyor, eğer indirime denk getirirsen güzel bir fiyata sahip olabilirsin ;) Denemekte fayda var (:

    YanıtlaSil
  2. ben de kullanıyorum bu ürünü ama böcek ilacı gibi kokuyor sizce bir zararı varmıdır vücudumuza?

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))