31 Mayıs 2013 Cuma

p2 Color Victim Nail Polish (890 lost in paradise)

Merhaba Arkadaşlarr.. Sizleri yine bir güzellikle tanıştırmak istiyorum. Kendisi Sevgili Sevim'in bana hediyesi p2 markasının bu güzel renkli ojesi. Daha görür görmez bayıldım bu renge. Şurada bahsetmiştim hediyenin geliş serüveninden. Okumak isterseniz buyrun.








Normal de mavi tonlarını pek yakıştıramam ellerime ama bunu çok sevdim :) Böyle dore ışıltılı mavili yeşilli geçişli gibi. Düz bir oje değil. İsminin Türkçesi 'kayıp cennet' gibi bir şey oluyor galiba. p2 markası da fena değilmiş hani bu arada :)) Keşke burada da olsa. Ama siz Almanyada ki tanıdıklarınızdan sipariş edebilirsiniz. Test edildi, onaylandı ;) Nasıl buldunuz. Yakında kırmızısının yazısı da gelecek ;)
Vee Sevim'e tekrar tekrar teşekkürlerr :* :*
Görüşmek üzere sevgilerrr ;)

8 yorum:

  1. Wow!çok güzelmiş rengi güle güle kullanasın süresin.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım, daha güzelleri senin olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu tondaki tüm ojeleri toplayabilirim.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bende sevdim bu tonu. Teşekkür ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  5. Vay vay vay, ne kadar yakismis bebisime bu renk! Eee tirnaklar güzel olunca her renk yakisir! :-)
    Kirmizi rengini ben de henüz denemefim, bekliyorum merakla! :-)))

    YanıtlaSil
  6. Bitanem benimmm. O senin güzel gönlünün, güzel yüzünün, güzel gözlerinin görüşü :* Bak tekrar teşekkür ediyorum bu güzellikler için sana :* Kırmızısı çok yakında ;)

    YanıtlaSil
  7. rengi çok güzelmiş eller tırnaklarda öyle ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))