28 Mayıs 2013 Salı

Nivea Q10 Good-bye Selülit Jel-Krem Sürprizi

Bildiğiniz gibi final haftası, uykusuz geceler, sabahlara kadar ders çalışmalar derken kendimi kaybetmiş bulunmaktayım :)) Tam da sınavdan gelmiş, kendimi yatağa atmış, mışıl mışıl uyurken kapı çaldı. İlkini rüya zannettim. İkincisinde gözlerimi kısa kısa açtım kapıyı. Görevli abla elinde kargo poşeti ile beni bekliyor. Sevineyim mi bir şey geldi diye, üzüleyim mi uykum bölündü diye bilemedim. Allah Allah bu ne ki falan diye poşeti açıp Nivea kutusunu görünce çok şaşırdım. Heyecanla açtım kutuyu ve işte içinden çıkanlar...Ta daaa.. Bloglar da hep gördüğümüz Nivea'nın o ince esprili kutularından birisi daha. Şeker Portakalını çok merak edip bir türlü okuma fırsatı bulamamıştım. En çok kitaba sevindim diyebilirim yani :) Portakal şeklindeki sabunvari şey tüm kutuyu kokusuyla kaplamıştı.Çamaşır çekmecemde ki yerini aldı. Portakal reçelini de severim. Ve şuan kaşıklıyorum onu :)) Kremle ilgili yorumlarımı kullandıktan sonra yazacağım. Çok fazla selülitli değilim aslında ama cips, çikolata, yağlı yiyeceklerin yaptığı kadar işte :P 


Ama nasıl yani? Bana olmaz ki böyle şeyler. Hem ben çok yeniyim. Ne alaka yaa, derken bundan 1-2 ay önce Nivea'nın Facebook üzerinden adres ve mail bilgilerimi istediği aklıma geldi. Sonra mesajları kontrol ettim. Sadece mail adresimi vermişim ben. :/ Kafam allak bullak anlayacağınız. Alıcı kısmına iki ismimde yazılmış ve adreste daire numaram var :/ Genelde daire numaramı yazmam. Neyse çok kurcalamayım dedim. Daha önce Nivea'nın Facebook oyunundan hediye kazanmıştım. Muhtemelen oradan kalan bilgiler olabilir. 
Blogumu açarken böyle beklentiler içerisine girmemekle beraber, bir taraftan da  bloggerlara gelen hediyelere iştahla bakan bir insanım :D  Blogumu biraz takip edenler Niveayı çok sevdiğimi tahmin edebilir :) İlk jestin Nivea'dan gelmesi de beni ayrıca mutlu etti :) Hele ki blogumun isminin yazılı olduğu güzel temenni kartını hep saklayacağım. 


Teşekkürler Nivea...


4 yorum:

  1. çok hoşmuş :D ismine gelmeside cezbedici :D nice nice hediyeler alman dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Tatlım :* O ayrıntı benimde çok hoşuma gitti. Hepimize nice hediyeler, ve selülitsiz günler :D

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel :) ne kadar mutlu olduğunuzu tahmin ettim blog dünyasnda yeniyim benim icinde hobi olsada kücük hediyeleri kim sevmez :) basarilarinizin devamini diliyorum benim blogumada bi goz atmanizi isterim ( eskişehir'de yasayan karsilastiğm ilk blogger olarak) beyzaerdem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım, hemen bakıyorum bloguna ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))