14 Mayıs 2013 Salı

İlk Çekilişimin Sonucu Belli Olduu...

Merhaba Arkadaşlar. Bugün 00.00 itibari ile çekilişi bitireceğimi söylemiştim ve sırf sizin için konsere gitmedim, dip boyamı yapmadım, yemek yemedim ve yorumların kontrolünü bitirip sonucu belirledim :))  Benim için çok güzel bir tecrübe oldu. Yeni kişiler tanıdım, ve tanımadığım bir kişiye hediyeler göndereceğim. Umarım severek kullanır :) Sonucu sizlerin de isteği üzerine random.org ile belirledim. Artı haklar ile toplam katılım 863 oldu ve kazanan şanslı numara 367... Bakalım 367 numara kimmiş...







Fotoğrafları üzerine tıklayarak daha büyük görebilirsiniz. Kazanan arkadaşımızdan Perşembe gününe kadar adres bilgisini mail adresime atmasını bekliyorum. Aksi halde çekilişi tekrarlayacağım. Kazanamayanlar üzülmesin. Sizler için hediyelerim bitmedi :)) Görüşmek üzere. Sevgilerrrr :****

2 yorum:

  1. Evet facebook'ta linki gördüm umutsuz bir şekilde damladım buraya ama kazandığımı görünce şok oldum. Hemen mail atıyorum. :))

    YanıtlaSil
  2. Tmm o zaman bekliyorum mailini ;) Hediyelerini severek kullanırsın inşallah :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))