22 Mayıs 2013 Çarşamba

Bu Hafta Ben #3

Aslında bu hafta ben değil, son 2-3 haftadır ben gibi bir şey oldu ama ben başlığı değiştirmeyim dedim. :) Son zamanlar da çok yoğunum. Finaller yaklaşmışken ödevler, sunumlar aldı başını gidiyor. Bloga yazı giremiyorum o yüzden. Öğrenci blogger olmak zor o anlayacağınız :) Bakalım son zamanlar da nasılmışım :)

Evde o kadar çok şehriye var ki , bende çok severim şehriyenin her şeyini. Çorba yapmayım pilav yapayım bu kez dedim. Gayette güzel oldu. Bir haftalık yemeği iki günde bitirdim. Yoğurt ve turşuyla çok güzel gidiyor. Tavsiye ederim ;)



Dişimin ağrısı geçtikten sonra tatlı şeylere ve dondurmaya sarmış durumdayım. Resmen gecenin bir vakti yaş pasta aş erdim. Biz de bastırsın diye pastane kapalı olduğu için marketten 12 de dondurma söyledik yan dairede ki arkadaşımla :) Paket servis güzel bir şey :) Hele Magnum Double Karadut&Böğürtlen daha da güzel bir şey :)


Ertesi gün dururmuyum hemen  pasta aldım pastaneden. Paketi de ne şirin değil mi :)





Dondurmaya doyamıyorum. Bunu bir oturuşta bitiriyordum neredeyse. Kendime zor dur dedim :)


İndirimde Gratis'ten aldığım maskeyi denedim. Iyhh vıcık vıcık :)


Sanırım bu halimi gören bana bir daha bakmaz. Annemi sıkıştıran dünürcülerin hepsi vazgeçer. :) Ama güzelmiş maske, çok güzel nemlendirdi cildimi :)


Takma kirpiklerle bir makyaj yaptım :) İnşallah yazısını yazmaya vakit bulabilirim :)
Nasıl görünüyor :)



Ödevi ihmal ede ede son dakika yetiştirmemizin resmi. 3 bilgisayar 1 ödev. Odam biraz dağınık ama kusura bakmayın artık :) 


Ve Gökçe'nin hediyeleri :) Paketlemekte biraz zorlandım :/


Hafta sonu Adıyaman'a gittim. Pozantı Haşemi dinlenme tesisleri çok güzeldi. 18 saatlik yol yorgunluğu için ideal. Aramızda Haşemiyi bilen var mı :)


Kınayı hiç ama hiç sevmem. Arkadaşlar yakarken bende özendim bir nokta koydurdum. Hemen de yıkadım :) En küçük kınalı el benim. Görünce tanıyamıyorum. Bu benim elim mi diyorum. Ama az kaldı geçer yakında :)


Puzzle yapmaya bayılırım. Annemle bu yaz 4 tane 1000 parçalık bitirdik. 1000 likler çabuk bitiyor diye bu kez 2000 lik aldım. Okul bitsin. Annecikle puzzle yapalım. Hadi Hadi... :)


İşte son zamanlar da ben de durum böyle. Tabi bunlar bir kısmı. Peki sizde ne var ne yok ? :)

10 yorum:

  1. Maskeli foto bomba olmuş ,çok güzelsin ayrıca maaşallaaaah canım :) Dondurmaya ben de hiç dayanamam ya,1 kg.isteyip hepsini bitirdiğim olmuştur yani :D

    YanıtlaSil
  2. Niğde'ye giderken hep pozantı'dan geçeriz,Pelit vs biliyorum ama Haşemi'yi hiç duymamıştım.
    Makyajın güzel olmuş. :)
    Ablamın kınasında bende A yazmıştım kınayla küçücük güzel durmuştu :)
    Pilav da çok güzel gözüküyor eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. @ Junkhead: Maskeli foto evet bir delilik yapıp koydum valla :) Dondurma yaz kış hastalıkta sağlıkta, en sevdiğim şey. Bu arada çok teşekkür ederim o senin güzelliğin bi kere :D

    YanıtlaSil
  4. @Tek Aşk A* : Haşemi çok güzel görürseniz uğrayın mutlaka ;) Teşekkür ederim ;)Kınanın kokusunu sevmiyorum ben de. Özellikle başkasının elinde midemi bulandırıyor :/

    YanıtlaSil
  5. seni hande ataizine benzettim!

    YanıtlaSil
  6. Daha öncede bir kaç kişi söylemişti bunu ama ben hiçççç sevmem Hande Ataizi'ni :D Benzemeyim ona :)

    YanıtlaSil
  7. yaş pasta o_O
    Allaaam pastaneye gitmeye de üşendim şimdi.

    YanıtlaSil
  8. Geçen haftalarda da birisi bana Künefeee dedirtmişti,:P pek sevmediğim halde :D

    YanıtlaSil
  9. mardine giderken geçerdik hep pozantıdan bi şekersuyu hayırlarım hala duruyor mu:) makyaj harika olmuş zaten eyeliner çekişine bayılıyorum senin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pozantida hep Haşemi de duruyoruz diğer yerleri pek bilmiyorum :) Makyaj yorumun için de ayrıca teşekkür ederim ;) :*

      Sil

Fikrini Paylaş ;))