5 Mayıs 2013 Pazar

Bu Hafta Ben #2

Bu hafta benim için gerçekten berbat bir haftaydı. Sadece pazartesi günü okula gittim. O da sınav olduğu için. Bir de Cuma günü yine sınav olduğu için ve Perşembe günü olan bir sınavıma da giremedim. Geçen hafta dişimin ağrımaya başladığından bahsetmiştim. Pazartesi günü hemen sınavdan çıkınca doktora gittim. Muayene etti, röntgen çektirdi ve ilaç yazdı. 7 Mayıs gününe de kanal tedavisi için randevu verdi. Yani bu da 8 gün sonrası demek. Neyse ben de pıtış pıtış ilaçlarımı aldım okula gittim tabi. Sonra benim ağrılarımı bir arttı ki sormayın gitsin. İlaçlar ağrı kesiciler hiç bir şey işe yaramıyor. Bütün koca karı yöntemlerini denedim. Ama nafile. Hele Çarşamba günü uykumdan uyandırdı o derece yani. Neyse Dayanamadım Perşembe günü sabahın 6 sında kalktım yine gittim. Acil de her hangi bir tedavi uygulamıyorlarmış mış mış... 8.30 a kadar doktorların gelmesini bekledim. 1 numara olarak sıraya girdim. Gittiğimde hastane açılmamış olduğu için :)) Doktorum o gün cezaevi görevlisiymiş beni başka bir hatuna yönlendirdiler. Hanımefendi hiç bir şey yapamazmış, kanal tedavisi yapsa bile ağrım devam edecekmiş, ilaçlarımı kullanmam gerekiyormuş. Tamam diyorum, çek o zaman. Bu kez de 1-2 gün için dişine yazık etme diyor. Daha kuvvetli bir ağrı kesici yazdı gönderdi. Ama gel gör ki o da işe yaramadı. Perşembe günü akşama kadar ağladım. Sınava da giremedim. İnşallah aldığım rapor geçerli olur. Neyse yine kurdum saatimi 7ye gidip dişimi çektircem. Karar verdim yani... Gerekirse başhekime gideceğim :) Koydum kafama..  Ama öyle güzel bir uyku uyumuşum ki çalar saati duymadım bile. Dişim resmen uyuşmuştu ve ağrım nereyse yoktu :) Bu biraz iç dökme yazısı gibi oldu ama kusura bakmayın, benim haftam böyle geçti :)) Şu an hiç bir ağrım yok ve salı gününden korkmaya başladım. Daha önce bu dişe 2 kez dolgu yapıldı ve 2si de oldukça acı vermişti... Umarım ağrısız bir tedavi olur :)

                         1 numara olmanın verdiği gurur :))

Böyle başladı..


Ve  böyle bitti :)


Dişlere çok dikkat edelim. :)) İşte benim haftam böyleydi. Peki siz neler yaptınız bu hafta???


3 yorum:

  1. es-es'i görünce hemen geldim :)

    çook geçmiş olsun, evet diş kesinlikle önemli!
    çünkü bir gece normal bir uyku çekip sabah kocaman bir yanakla uyanmıstı arkadasım :S

    YanıtlaSil
  2. kıyamadım.
    ama çektirme zor ama sabret bence. =)

    YanıtlaSil
  3. Diş gerçekten çok zor. Şimdi çok şükür ağrım kalmadı. Salıya az kaldı bakalım :)İnşallah bir şey çıkmaz :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))