6 Mayıs 2013 Pazartesi

Bitenler #2

Merhaba Arkadaşlar... Çok fazla ürün bitirebilen biri olmadığımı daha önceki bitenler yazım da söylemiştim. Ama artık bitirmek istediğim ürünleri bir kutuya koyuyorum ve genelde onları kullanmaya dikkat ediyorum. Bakalım bu ay neler bitirmişim :))



Loreal Paris Elseve Komple Onarıcı 5 Şampuan: Bu şampuanın yazısını şurada yazmıştım. İlk kullanmaya başladığım  da baya memnun kalmıştım ama yeni şampuan arayışında olduğum için tekrar almayı düşünmüyorum.
Avon Senses Mystique Duş Jeli: Bu duş jelinin kokusuna ba-yı-lı-yo-rum. Aynı kokunun sıvı sabunu da var ve gerçekten müthiş bir koku :) Şu an elimde 2-3 tane daha duş jeli var. Onlar bitince yeniden bunu alırım muhtemelen :) 
Ketoral Medikal Şampuan: Şaçlarımın enseye yakın kısmında ki sedefler için kullandığım şampuan. Her ay 1 tane bitiriyorum sanırım :) İşe yarıyor ;)


Rexona İz Bırakmayan Deodorant: Kokusu da etkisi de gayet güzeldi. Alkolsüz olması bir artı. Anti-perspirant konusunda Rexona bence gayet iyi. Üzerinde yazdığı gibi 48 saat değil ama 24 saat kesin etkili :) Şuan kullandığım 3 tane deodorant var. Bu konuda tutarlı değilim sürekli farklı şeyler alıyorum :)
Dove Body Silk Krem: Kokusunu hiç sevmediğim ama etkisi güzel bir kremdi. Dove'un kremlerini seviyorum. Aynısının salatalıklısından kaç tane bitirdim bilmiyorum. Bundan tekrar almam. Kokusu kötü çünkü :) Zaten annem almıştı bana da :) Şu an elimde  bana 2-3 yıl yetecek kadar kremim var. Krem almayı düşünmüyorum :))
Avon Gliserinli El Kremi: Hani nerede diyeceksiniz biliyorum ama görmüş olduğunuz Lancome kutusundaydı. Tüpün kapağı kırılınca ben de bu kutuya boşalttım :)) Kullandım bitti. Elimde bir tane daha var. Kremlerim bitince alınabilecek bir ürün. Memnunum. Yıllardır kullanıyorum :) Bu kutuyu da atmayacağım. Ne olur ne olmaz. Böyle kutular bazen can kurtarıyor :))


Yumoş Islak Havlu: Yumuşatıcının yanında hediye verilmiş ve Fresh'n Soft tarafından üretilmiş hoş kokulu bir ıslak havluydu. Böyle kapaklı formda ıslak havluları daha çok seviyorum. Kurumalarını engelliyor. Severek kullandım, bitirdim :)
Fe Makyaj Temizleme Pamuğu: MakroMarkette 1 lira reyonundaydı bu pamuklar. Elimde bir tane daha var. Denk gelirsem yine alırım. 1 liraya gayet iyi :))
Dermovate ve Psorcutan Saç Losyonları: Yine saçlarımda ki sedefler için kullandığım ve en çok bitirdiğim şey olan losyonlar.  Son sınav dönemin de 1 tanesini 1 gün de bitirdiğim oldu. :)  


Avon Glimmerstick Diamonds: Bunun sadece siyah olanından bir sürü bitirdim ve simlisini de arkadaşımda görüp beğenip almıştım. Hiç dayanmıyor, çok çabuk bitiyor :) O yüzden tekrar almayı düşünmüyorum. Ama güzeldi :)
Lip Gloss: Yurt dışından gelmiş ve markası silinmiş bir adet dolgunlaştırıcı lip gloss. :) Aslında şeffaf olan renk gördüğünüz gibi sürekli ruj üstüne sürülünce renkli oldu :)  İçinde hala var ama midem almıyor artık :) Kokusu da değişir gibi oldu zaten. Çöpe gitti o yüzden :) Ama gerçekten dolgunlaştırıyor muydu derseniz? Evet! :))
Golden Rose Dipliner: Her gün kullandığım ürün. Bu bitmeden yenisini almıştım. Bunu da kullanıp bitirdim. Kapağını çok sıktığınız zaman çatlıyor. Gördüğünüz gibi bende bantlamıştım. :) Şimdi kapak rengisini dore yapmışlar. Bence daha güzel olmuş. Yazısını yakın zaman da yazmayı düşünüyorum. Takipte kalın ;) 


Signal White Now Diş Fırçası: Kullanım süresini doldurdu, yerine yenisi alınınca da çöpe gitti :) Biraz sert ama fena değildi :/
Forever Aloe Veralı Diş Macunu: Hiç duymamıştım bu markayı. Sanırım katalog satışı üzerine kurulu bir marka :) Arkadaşım illa çok güzel, doğal falan filan diye elime tutuşturmuştu testerını :) Aslında kokusu güzel ama rengi midemi bulandırdı. Bildiğiniz tuhaf bir yeşil :) Iyykk :) Almam yani alamam :))

İşte benim bitirdiklerim bunlardı :) Sizlerin bu ürünler arasında kullandıklarınız var mı? Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerrr :* :* 


6 yorum:

  1. Elseve güzeldir normal saçlar olanını kullanıyordum bende uzun zaman önce memnundum ama dipleri kurutunca down under şampuanını almıştım alış o alış,günlük yağlandırdı mahvetti saç yapımı geçmez olaydım diyorum şimdi sevmedim oserisini!!
    Darısı yenilere diyorum,iyi makyaj malzemesi bitimissin :)

    YanıtlaSil
  2. Evet aslında Elseve iyi :) Arginine Direnç kullanıyorum şu an, yeni şampuan bulamazsam yine onu alıcam sanırım :)) Ürün bitirme konusunda pek becerikli değilim aslında :) Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. tebrikler tatlım. rexona deolarını bende çok severek kullanıyorum. bu deodoranttan bendede var bir kaç güne bitecek. golden rose diplineri merak ettim:))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederimmm :)) Golden Rose Dip Liner yazısı çok yakında ;)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun tatlım :)Saç derisi ile ilgili ben de problem yaşıyorum. Her sene bahar-yaz dönemi nüksediyor. Bana da M-furo losyon ile 3 kutu Konazol yazdı doktor. İnşallah iyileşir.
    Avon'un o duş jeline bende yeni başlayacağım. Bir Mystique bir de Lagoon olanını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Tatlım. Bana psoriasis teshisi konulalı yaklaşık 7-8 sene oldu :) İlaçları kullandığım zamanlar da geçiyor sadece. İlaçları bırakırsam strese dayalı olarak 1 hafta sonra yeniden çıkmaya başlıyor :) En sinir bozucu yanı ise çıktığı dönemlerde böyle koyu renk kıyafetlerin omuzlarına dökülmesi ve görenlerin kepek zannetmesi :) Ama alıştım artık. o kadar yıldır, kaşım gözüm gibi. Kesin tedavisi yok benimkinin. İnşallah seninki geçer ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))