12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günü İndiriminden Payıma Düşenler

Merhaba Arkadaşlar. Öncelikle tüm anne ve anne adaylarının Anneler Günü'nü kutluyorum. Dünyalarını değiştirmiş annelere de Allah'tan sonsuz rahmetler diliyorum. Maalesef bu Anneler Gününde ben de annemin yanında değilim :( Gecikmeli kutlayacağız yani. Sağlık mağlık olsun o zaman ne diyelim :)
Şimdi gelelim anne olmasak da bu güzel günün bizlere faydası indirimlere. Bildiğiniz gibi Gratis 8 renkli kozmetik markasında %50 indirim yaptı. Benim alacak bir şeyim yoktu ama yinede bir kaç parça stok yaptım. Watsons'ın indirimi ise yine her zaman ki gibi saçma ve sadece Turkcell'lilere %44 idi. Ben de Turkcell'li olmadığım için faydalanamadım tabii :) Zaten dediğim gibi alacak bir şeyim de yoktu :) Şimdi gelelim benim neler aldığıma :))


Watsons'tan aldığım tek şey takma kirpik. O da indirime dahil değildi zaten 10 TL. 
Sol tarafta gördüğünüz Avon krepe fırçası, dün gelmiş siparişim 3,90 TL.
Gliss Sıvı Saç Kremi 9 TL.
Maybelline'in bir tek bu mascarası vardı bende bunu aldım :) Bakalım nasıl :) 9,90 TL.
Benri Aseton Gratis'e özel olduğu için %40 indirimle 1,50 TL. Pamuklardan da alacaktım ama hiç kalmamıştı.
Golden Rose Dipliner biraz abartıp 3 tane aldım :) Bir yıllık stok yaptım yani. Ama sürekli kullandığım için iyi oldu :) 5,63 TL.


Bu maskeleri de merak ediyordum ne zamandır. Hazır indirim varken alıp deneyeyim dedim. Aranızda kullananlar varsa yorum bekliyorum :) Tanesi 1,20 TL


Aslında boya hiç aklımda yoktu, dip boyamı kendim yapayım bakalım becerebilecek miyim dedim :) İnşallah yapabilirim :) Normal de saçlarım biliyorsunuz ki altın bakırdı, akınca altın karamel olmuş :) Allah'ım inşallah güzel bir sonuç çıkar ortaya :)) 10 TL. 


İyi ki bir boya yapacağım gittim boya seti de aldım :)) 8.50 TL. 

İşte benim aldıklarım bunlar. Aslında almak istediğim her şeyi aldım diyebilirim. 3. gün olmasına rağmen The Balm standları oldukça doluydu. Sürekli stok yenilemişler anlaşılan. İyi bari gelişme var :)) Ama oradan zaten almak istediğim bir şey yoktu. :) Aslında alınabilecek şeyler vardı ama israf etmek istemedim. Bu indirimi hafif sıyrıklarla atlattım :)  Sizler neler aldınız indirimden? Ya da benim aldıklarımdan kullandıklarınız var mı aralarında. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere Sevgilerrrr...

4 yorum:

  1. gülerekten kullan.benimde gratisten aldıklarımla çekilişim var beklerim

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan maskelerden bende aldım denemedim ama güzeldir inşallah
    benimde aldıklarıma bakmak istersen beklerim :)
    http://mel-makyajkutusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederiim kızlar ;) Sizler de güle güle kull anın aldıklarınızı ;))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))