23 Nisan 2013 Salı

Tırnaklarımızda Çiçekler Açsın :)

Merhaba Arkadaşlar. Bu manikürü uzun zamandır görüyorum ve yapmayı çok istiyordum bu güne kısmetmiş :) Hazır hava da güneşli ve güzelken yerinde oldu :) Ben çok sevdim. Bakalım siz de beğenecek misiniz...







Kullandığım ojeler Golden Rose No:24, Pastel No:68 ve Claire's No:39. En sonda üzerine sürmek için top coat. Bu arada Claire's'in ojesini hiç ama hiç sevmedim. Sadece 2 kat sürdüm 2 saatte kurumadı ya, yok böyle bir şey... Sürülüşünü, fırçasını yapısını hiç bir şeyini sevmedim. Belki sadece bu rengi böyledir, ama sarısını deneyip aynı sonuca varırsam bir daha asla almam :))


Gelelim yapılışına.. İlk önce zemine beyaz ve ya istediğimiz renk bir ojeyi sürüp kurumasını bekliyoruz. Sonra üzerine yine istediğimiz renklerle noktalamalar yapıyoruz. Ben noktalama yaparken büyük olması açısından taşan ojeleri temizlemek için kullandığım far fırçasının arkasını kullandım. Daha sonra nail art fırçası ve ya ucu sivri bir şeyle ( Ben bu işlem için ÖSYM'nin verdiği işe yaramaz kalemleri kullandım. :)) ) noktaların üzerine beyaz oje ile böyle kıvrımlı şeyler yapıyoruz. Yine aynı tarz bir aletle yapraklarıda yaptıktan sonra kuruması bekliyoruz. (Tamamen kuruması çok önemli yoksa top coat sürdüğünüz de dağılma yapabiliyor.) Kuruduktan sonra top coatımızı sürüyoruz. İşte bu kadarrr :)) 


Umarım anlatabilmişimdir :) Benim ellerim çok titrediği için pek düzgün yapamadım. Siz daha güzel yaparsınız diye düşünüyorum :)) Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerrr :**

9 yorum:

  1. çok güzel olmuş, tam baharlık :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Bende çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  3. Tam baharlık bi oje olmuş çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim, ben de çok görüyorum bu manikürü, en kısa zamanda denemem lazım ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok sevdim,yarın denemeyi düşünüyorum umarım becerebilirim :)

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş yaa çok sevdim ^_^

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler kızlar. Bence de denemelisiniz ;)

    YanıtlaSil
  8. Mükemmel olmuş bencede bayıldım resmen !!Benim bloğada beklerim nail artlarıma bakmanı isterim
    sevgiler

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))