5 Nisan 2013 Cuma

Siyah Mat French

Aslında bu manikürü sizlerle paylaşmayı çok uzun zamandır istiyorum. Ancak bir ara yaptım fotoğraflamadım, sonra yapmak istedim tırnaklarım kırıldı falan derken bu güne kısmetmiş :)
Mat ojeler bu ara oldukça revaçta. Sanırım Gabrininin vardı ilk sonra Golden Rose, Flormar derken aldı başını gitti. Aslında mat oje yazısıda yazmıştım da duruyor öyle. :) Bana soracak olursanız ben matlaştırıcıdan yanayım çünkü bütün ojelerinizi mat yapabiliyorsunuz. Her renk her ton... Neyse lafı fazla uzatmadan gelelim maniküre.




 Ben alt kata Flormarın tırnak kırılmayı önleyicisini sürdüm. Ardından Golden Rose 12 numara siyah mat oje sürdüm iki kat. Ama tek katta da opak oluyor. Bunun üzerine de bir kat Pastel'in o müthiş Matte Top Coat'ını sürdüm. Çünkü Golden Rose'un mat ojesini hiç ama hiç beğenmedim. Matlaştırıcı sürmeden tırnaklarınızın iyice kuruduğundan emin olmalısınız. Neyse yine iyice kuruduktan sonra bant yapıştırıp uç kısımlara AlixAvien 155 numaralı siyah ojeyi uyguladım. Her markadan biraz bir manikür oldu bu :D  Mat oje üzerine mat top coat saçma gelse de yazısını yazdığım da farkı göreceksiniz. Eğer mat ojeleri seviyorsanız bence bu matlaştırıcıyı almalısınız. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam Watsons'ta 8.5 TL di. Ama değer bence çünkü tüm oje koleksiyonunuzu ikiye katlıyorsunuz ve hem de mat ojelerden kesinlikle daha başarılı..









Umarım beğenmişsinizdir kızlarrr. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere Sevgilerrr :*


17 yorum:

  1. çok güzel olmuş bu arada flormarın matları daha başarılı diyebilirim gr'a göre..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Evet Flormar daha iyi onu da denedim, ama bu top coat ondan da iyi bence :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş çok beğendim gerçekten..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim cnm ;)

    YanıtlaSil
  5. çok şık duruyo çok beğendim ben de yapıcam mutlaka:)

    YanıtlaSil
  6. Ba-Yıl-Dımmmmmmmmmmmm!!!!

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuuş!En sevdiğim manikür tipi,rengi!
    Bu top coat'tan almak şart olduu!

    YanıtlaSil
  8. Hayran kaldim cok guzel olmus uzun tirnaklarda cok hos duruyor denemek lazim :)))

    YanıtlaSil
  9. Daha uzun tırnaklar da daha güzel duruyor aslında :) Teşekkür ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  10. Siyah french harika olmuş ama bence bu kadar güzel durmasının sebebi tırnaklarının kusursuz olması. Kıskandım şu an resmen. :/

    YanıtlaSil
  11. Yok canım ne kusursuzu iltifat ediyosun teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  12. Ben bunu yalnızca gr oje ve parlatıcı ile yapmıştım tırnaklarım kısa oldu için bukadar güzel olmadı gerçekten tırnakların güzel olduğu için bukadar güzel olmuşlar..

    not:top coatı komplemi sürdün sadece uç kısımamı?

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim canım.Top coat derken mat top coat'ı kast ediyorsan tırnağa komple sürdüm ve uç kısmına normal oje sürdüm. Yukarı da birinci fotoğrafın altında ayrıntılı yazıyor zaten nasıl yaptığım :))

    YanıtlaSil
  14. mat serisi özellikle de kış aylarında olmazsa olmazım, siyahı kadar bordosu ve kırmızısına da bayılıyorum. siyah french deneyip becerememiş olsamda (normal siyah matın üzerinde belli olmamıştı) en kısa zamanda tekrar deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  15. Şahsen ben matlaştırıcıları mat ojelerden daha başarılı buluyorum. Her rengin üzerine de rahatlıkla uygulayabiliyoruz. Böylelikle bir oje yerine bir çok mat ojemiz oluyor :))Açık renklerde de güzel duruyor. Tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))