13 Nisan 2013 Cumartesi

Rimmel London Gentle Eye Make Up Remover

Rimmel London Lash Accelerator Mascara yanında hediye olarak verilmişti bu ürün. Mascarayı çok sevdim. Seve seve kullandım ve bitirdim ancak göz makyajı temizleyici gibi bir ürün kullanma alışkanlığını henüz edinemediğim için, bir iki kez kullanıp kenara atmıştım bu ürünü. Ayrıca waterproff larda etkili olduğunu söylemesine rağmen fazla beğenmemiştim de :/ Neyse bir kaç ay sonra bana gelen bir arkadaşıma göz makyajını temizlemesi için verdiğimde Bioderma H2O'ya benzetmesi ürüne yeniden ilgi duymamı sağladı :) Ve kullanmaya başladım. Aslında normal mascaralarda baya iyiymiş bu :) Hem gözlerimi de yakmıyor. Sevdim valla :) Kullanıp bitireceğim :)




Kıvamı normal su gibi. Herhangi bir köpürme olmuyor. Daha önce Watsons'ın papatyalı bir göz makyajı temizleyicisini kullanmıştım. O da muhteşemdi. Ama aldıktan sonra bir daha görmedim o ürünü. Kokusunu çok sevmiştim :( Neyse ya ben ne diyecektim :/ Ha. Kıvamı ona benziyor işte :)) Kokusu da yok gibi bir şey.






Bu ürün tek başına satılıyor mu bilmiyorum ama bence normal mascaralar için oldukça iyi. Bu arada ne zamandır yazamıyorum farkındayım ama daha sınavların stresini atlatamadım. Şuan ailemin yanındayım. Pazartesi ve ya salı Eskişehir'e geri döneceğim. Offf :( Hiç gitmek istemiyorum. Neyse yapacak bir şey yok. Hem döndüğüm de size ufak bir sürprizim olacak. Takipte kalın ;) Sevgilerrrrr :*




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))