6 Nisan 2013 Cumartesi

Pastel Spring Blush-On 10

Merhaba Arkadaşlar. Bugün Pastel'in muhteşem icadı çok tatlı bir allıktan bahsedeceğim :)) Son günler de baya görüyoruz bu allıkları. Neredeyse tüm bloggerlar yazısını yazdı. Aslında bende bir süredir kullanıyorum bu allığı ancak sınav dönemi malum yazamadım yazısını :( Bu allığı ben Pastel'in Facebook çekilişinden kazanmıştım. Kazandığımı öğrenince keşke turuncusu gelse diye düşünmüştüm ama bu rengi de çok sevdim. Tam bir pembe değil. Cırt bir şey değil yani. Böyle coral tonlarında sanki. Kutusu çok şeker, minik bir aynası var. Allık bitince kutusunu atmaya kıyamayacağım sanırım :) 5 g. olması bitmesini kolaylaştıracak diye umuyorum. Sıkılmadan bitirebiliriz yani. Kokusundan bir çok kişi rahatsız olmuş ama ben çok sevdim. Kalıcılığı da güzel. Mükemmel değil tabi ama 4-5 saat rahat götürüyor.


Kullanım süresi olarak 24 ay yazmışlar ve içinde paraben yok.






Allık bende bu şekilde durdu. Tam baharlık.. :)



Kısacası ben bu allığı sevdim. Pastel satış noktalarında, Gratis ve Watsonslar da 9,90 TL gibi bir fiyata bulabilirisiniz. Bende turuncusunu almayı düşünüyorum. Kullananlar yorumlarını yazarsa sevinirim. Şimdilik bu kadar Sevgilerrr ;)


2 yorum:

  1. güle güle kullan bebeğim,çok cici gerçekten...çok da yakışmış :*

    YanıtlaSil
  2. Tşk. ederim tatlım.. Eski saç rengime dönünce daha çok yakışacağını düşünüyorum :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))