7 Nisan 2013 Pazar

Otizm Farkındalığı Günü İçin Mavi Bir Işık Yakıyoruz

Merhaba Arkadaşlar. Oceciklerimin Yeri adlı blogun sahibesi Sevgili Elif'in bu hafta ki oje etkinliği konsepti Otizm Farkındalığı kapsamında mavi ojelerimizi sürüyoruz. Bende sürdüm mavi ojemi, özel bir konsept olduğu içinde birazcık süslemeler yaptım. Bakalım nasıl bulacaksınız...









         Kullandığım ojeler soldan sağa: Rimmel London Nail Tip Whitener, Pastel Matte Top Coat, Pastel NO:68, Golden Rose Matte NO:12.

Evet Arkadaşlar konseptimiz bu şekildeydi. Yarın manikürler yayınlanacak. Sizde katılmak isterseniz tık tık.

Sevgi ile kalın :*






12 yorum:

  1. Çok güzel bir manikür olmuş canım.Hizmet ettiği amaçta güzel.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş tırnaklarına da çok yakışmış bu desen=)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim cnm. Beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  4. o rengi matlaştırınca inanılmaz güzel olmuş bayıldım! en kısa zamanda ben de bit matlaştırıcı alıcam!!!!

    YanıtlaSil
  5. Bence de almalısın. Matlaştırıcı süperr :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık, mükemmel:)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldııım!
    Harikaaa!
    Gerçekten top coat sürünce destansı olmuş.Bayılıyorum mat ojelere!

    YanıtlaSil
  8. Bence de bu manikür harika durmuş, bayıldım :)
    Ayrıca desteğin için de çooook teşekkür ediyorum sana^^

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim kızlar:* Hepinizi tek tek öpüyorum. Herkes çok beğendi manikürümü. Nasıl yaptığımı soran bir sürü kişi oldu. Mat top coat çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle harika görünüyor. Ilham geldi resmen bu saatte! Leopar deseni de ayrı bir hava katmış ve çok da güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim canım, aslında çok leopar gibi olmadı ama olsun ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))