2 Nisan 2013 Salı

Oriflame Divine Parfümlü Vücut Pudrası

Merhaba Arkadaşlar..Aslında bu pudranın Giordani olanını alacaktım ben ancak arkadaşlarım onun güzel kokmadığını söyledikleri için bunu almak istedim ben de. Kokusu güzel,ferah,hafif. Divine parfüm kokusuyla aynı. Ben genelde pudrayı epilasyon sonrası kullanıyorum. Tahrişi önlemek amaçlı :) Üzerinde de banyo ve duş sonrası uygulayınız yazıyor zaten. Temiz cilde uygulamanız çok önemli. Verdiği yumuşaklık güzel.  Klasik bir pudra işte. Ekstra bir özelliği yok. Sadece parfümlü kokusunun olması sizi cezbedebilir.





Sizler de toz pudrayı nerelerde kullandığınızı yazarsanız sevinirim. Fikir amaçlı ;) Benim pudra yorumum bu şekilde. Bu arada vize dönemimde olduğum için fazla yazı giremeye bilirim. Üzülerek bildiriyorum :( Çok stresliyim çok telaşlıyım. Napacağımı bilmiyor durumdayım. Her gün sabahlıyorum ve neredeyse 2-3 saatlik uykularla ayakta duruyorum. Bu dönem dersler çok ağır. Dualarınızı eksik etmeyin. Sevgilerrrr :***

2 yorum:

  1. canım benim allah kolaylık versin...bir tezden kurtulursun inş hepsinden...dualarım seninle ❤❤❤

    YanıtlaSil
  2. Canım beni bitanesin :* Çok teşekkür ederimm :*

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))