19 Nisan 2013 Cuma

O mu Bu mu?

Çocukluğumdan lise sona kadar hep aynı şampuanı kullandım. Aslında memnundum da. Ama başka şampuanlara da şans vermek istedim ve Elseve aldım. Aldığım ilk seri ise 5 onarıcı etki idi. Daha önce kullandığım şampuana göre daha hafif. Sevdim de. Kokusu da güzel. Ama sonuçta bunlar kremsiz şampuan. Saçlarımızın öyle yıkar yıkamaz yumuşacık olmasını bekleyemeyiz. Şampuan zaten bir başlangıç değil midir. Önemli olan ondan sonra ki aşamalar bence.


Şimdi bu şampuan bize diyor ki 5 sorun 1 çözüm. Vaat ettiği 5 şey ise 
1.Yeniden Yapılandırma
2.Güçlendirme
3.Canlılık
4.İpeksi Dokunuş
5.Sağlıklı Parlaklık
İçeriğinde Bio Seramid sayesinde ağırlaştırmadan komple onarım sağlıyor güya. Ağırlaştırmadığı doğru. Ama diğerleri için pek bir şey söyleyemeyeceğim. Tam serisini kullanmadım. Ama diğer ürünleriyle birlikte kullanıldığın da belki o 5 etkiyi görebiliriz. Ben bu şampuandan 3-4 kutu bitirdim sanırım. Bu da bitmek üzere ve bitince yeniden almayı düşünmüyorum. Yeni şampuanlar deneyeceğim :/



Arginine Direnç'i ise bu sene Eskişehir'e geldiğimde saçlarımın aşırı dökülmesi üzerine aldım. Saç kremini de kullanıyorum. Şurada yazısını yazmıştım. Ve şuan saçlarım çok çok az dökülüyor. Bir çok kişi sevmiyor bu şampuanı ama ben sevdim şahsen. Hele saç kremi tam bir mucize. Sürüp hemen yıkayabiliyorsunuz ve gerçekten anında etkiyi görüyorsunuz. Tekrar tekrar alacağım bir ürün. Mutlaka deneyin derim :) Neyse, şampuana gelecek olursak vaat ettiği 3 etki
1.Saç kökünü besler
2.Saçı yeniden yapılandırır
3.Saç daha güçlü uzar
Ben tamamlayıcı ürünlerle kullanıldığı zaman bu şampuanı gerçekten sevdim. Eğer alacak yeni bir şampuan bulamazsam yine bunu alacağım gibi görünüyor :) 



Dediğim gibi şampuan sadece başlangıç. Çok bir şey beklememek lazım. Benim saç tipim ince telli, cansız diyebiliriz. Gerçi bir çok arkadaşım benim saçlarımı beğenir ama. Hatta lisedeyken her hafta fön çektirmeme rağmen saçlarım daha sağlıklıydı ve bazı bayan öğretmenler arkama oturup saçlarımla oynarlardı. :) Ama artık her gün düzleştirici maşa kullandığım için doğal olarak yıpranmaya başladı saçlarım. Şampuan önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum ;) Görüşmek üzere Sevgilerrr ;)

7 yorum:

  1. Yine Elseve'den bir tavsiyem olacak, yeşil ambalajlı yoğun nem terapisi sanırım. Kişiden kişiye değişir ama ben çok memnunun. Kremini de alacağım..

    YanıtlaSil
  2. Aa evet bak onuda merak ediyordum. Yazıyım listeme. Teşekkür ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  3. bende bu ikisini kullandım zamanında..şu an gliss kullanıyorum ve 5-6 kutu bitirdim.. gliss tavsiye ederim saçın için uygun biri vardır illaki :)

    YanıtlaSil
  4. Gliss'e de bakayım ben bir öyleyse, sıvı saç kremleri güzel şampuanları da öyledir umarım :/ Teşekkür ederim cnm önerin için ;)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu ikisini kullandım hatta ballısını da kullandım ama bana pek iyi gelmedi.Gerçi sonra wella kullandım onu da sevmedim.Sorun bende de olabilir tabi bilemiyorum.:)
    Şimdi gliss şampuan aldım bakalım iyi gelir umarım.Biraz kullanınca haberdar ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Tmm canım yorumunu bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. Benimde saç tipim senin gibi ince telli ve cansız pantenin aqua lightini tavsiye ederim bloguma da beklerim :)
    http://ballkopugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))