28 Nisan 2013 Pazar

Bu Hafta Ben...

Haftaya Salı günü başladım desem yeridir. Çünkü pazartesi günü yataktan çıkmadım neredeyse. Okulu da astım :) Zaten bu aralar iyice soğumuş bulunmaktayım kendisinden :) Neyse salı günü ekmeksiz ve abur cubursuz yaşamayacağıma karar verip markete gittim :)



O gün tırnaklarıma çiçekli manikür yapmıştım. Ağaçlarda da çiçekleri görünce içim pek bir açıldı :)


Bu da kendini zorla dışarı çıkarmış kızın gölgesi :))


Sevim'den gelen hediyelerim bu haftanın en büyük mutluluk sebebi :) Yazısı için tık.



Çerkez tavuğunu çok çokkk severim. Ama böyle severim :)



Bir hafta boyunca her gün sabah akşam, tatlı niyetine, kaşık kaşık :)) Sonra da bu göbek nasıl gitcek nidaları atıyorum :/


Haftalardır aradığım yüzüğü sonunda buldum. 
:)


Dün yine zar zor arkadaşlarla dışarı çıktık. Ne kadar asosyal olmuşum ben ya :/
Ve poz ver diyen arkadaşa verilen poz :)


Mini Watsons alışverişim. Signal diş fırçaların da 1 alana 1 bedava vardı. 
NYC oje çeşitlerinde de 3 al 2 öde vardı ama ben renk bulamadım. O yüzden sadece oje kurutucu aldım.
Ve Rimmel Ojeler..


Herkesin tavsiyeleri üzerine bende Tavsiye Meleği oldum ve ilk denediğim ürün Dimes taze sıkma portakal suyunu dün Migros'tan aldım. Çok çok çok sevdim. Çok fazla meyve suyu tüketen bir insan olarak tercihlerim arasın da ilk sırayı aldı bile :) Bence denemelisiniz. Hele de portakalın bulunmadığı yaz ayların da benim için muhteşem olacak...




Haftayı diş ağrısı ile bitiriyorum. An itibariyle o tabak boş :( Ouffff....



Bu karikatürlere nedensiz çok güldüm :))



Ve en çok bu Youtube Mix'ini dinledim :/



Benim haftam böyleydi. Bazı sağlık problemleri dışında bir sıkıntım yok çok şükür.

Peki sizin haftanız nasıl geçti?






8 yorum:

  1. benim bir arkadaşım oldu mesela,sevilesi =)

    YanıtlaSil
  2. @Konuşma Klavuzu: Teşekkür ederim ;)
    @Şeydaaa... Yerim senin güzelliğini :* :*

    YanıtlaSil
  3. Benim haftain nasil gectigini bloga yazdim haha. Valla ben tam tersinim galiba cok sosyalim son zamanlarda :D Bir de o pozunu yerim ben senin, ne kadar tatli cikmissin! Saclar hele *-*

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bu yazıı :*
    Ne güzel o poz öylee eheh

    YanıtlaSil
  5. Evet okudum seninkini de :) Okul da o kadar yoruluyorum ki hep evde yatmak istiyorum son zamanlar da :) Ama artık hava güzelleşti. Çıkıcam hep :D
    Fotoğraf çektirmeyi pek sevmem o yüzden birisi poz ver deyince dilimi çıkarasım geliyor nedense :D :D Teşekkür ederim bu arada sen daha tatlısın :* Tatlım :*

    YanıtlaSil
  6. @ Tek Aşk A* kozmetik dışında her hafta neler yaptığımı paylaşmak istedim. Çünkü bloglar da kozmetik ve ya moda dışı yazılar görmek benim hoşuma gidiyordu. İnşallah siz de severek okursunuz. :* :*

    YanıtlaSil
  7. Selamlar,

    Dimes Taze Sıkma'yı beğenmenize sevindik.
    Diğer kampanyalarda da sizinle görüşmek üzere.

    Sevgiler
    Tavsiye Kanalı

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))