24 Nisan 2013 Çarşamba

AveSeena Jet-Set Eyebrow Perfection Gel

Merhaba Arkadaşlar. Sizleri bu güzellikle tanıştırmak istedim. Kendisini Lilakutu'nun Sevgililer Gününde düzenlemiş olduğu Sobele oyunundan  kazanmıştım. Hemen ertesi gün de elimde olmuştu. Doğrusu bu hıza hayran olmamak elde değil :)) Neyse, o gün bugündür kullanıyorum bu ürünü, sabah akşam kullanmanız gerekiyor ve ben sabah sürmediysem akşam, akşam sürmediysem sabah mutlaka sürdüm kaşlarıma :)) Sol kaşımda çocukluktan kalan bir boşluk vardı. Ve inanır mısınız artık yok gibi bir şey :) Vallahi hiç beklemiyordum ama cidden işe yaradı. Bitmesine çok az kaldı. Ben sadece kaşımda ki boşluğa değil tüm kaşıma uyguladım ve artık daha çok çıktıklarını fark edebiliyorum. Ürün jel olduğu için gündüz de çok rahat uygulayabiliyoruz. Lip-gloss formunda olduğu için kullanımı da bir o kadar kolay :) Şimdi biraz resimlere bakalım...



Hayvanlar üzerin de test edilmiyor olması sizce de çok iyi değil mi...



Vaat ettiği şeylere gelecek olursak:
Dolgun ve sağlıklı kaşların gelişimini destekler.
Özgün protein, vitamin ve bitkisel özlerin karışımıyla kaşların bakımını sağlar.



Ambalajı da çok güzel...


Ürün bana böyle gelmişti... :)


İşte böyle. Aranız da kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum... Sizin de kaşlarınızla ilgili problemleriniz varsa bence deneyebilirsiniz. Bu linkten üye olup LilaKutu'dan sipariş verebilirsiniz. Şimdilik bu kadar.. Görüşmek üzere. Sevgilerr :**

                                            Teşekkürler LilaKutu


2 yorum:

  1. Gerçekten bu kadar yaradı mı işe ya? Benimde çok ihtiyacım var böyle birşeye. Şu an alamam ama listeye yazdım=)

    YanıtlaSil
  2. Yani tamamen doldurmadı tabi ama diğer kaşımla aynı şuan da. Ancak etkisini 4. haftadan sonra görmeye başlıyoruz. O yüzden sabırla kullanmak gerek :D

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))