18 Nisan 2013 Perşembe

Alışveriş Sepeti #3

Merhaba Arkadaşlar. Sonunda Eskişehir'e gelebildim. :( Pazartesi döneceğim diye planlıyordum ancak 2 gün sarkmayla dün geldim. Keşke gelmeseydim. Kimse yok, derste işlemiyor hocalar. Boşuna geldim valla. Ama çok güzel bir Kutlu Doğum Programı vardı ona katılmış oldum. Mutluyum :))
Ankara'dayken azıcık birazcık alışveriş yaptım. Dolu dolu bir tatil geçirdim bu sefer :) Bakalım neler almışım ;)



Gar'a giderken her zaman ki gibi Eskişehir Nautilus'a uğradım ve tatilimi alışverişle başlattım. Daha sonra Watsons, Gratis ve Claire's geliyor tabii ki :) Aldıklarımı ayrıltılı inceleyecek olursak grup grup ayırdım onları. :)


Avon'un bu saç serumunu çok merak ediyordum. Sipariş vermiştim geldiğimde aldım. Kullanmak için sabırsızlanıyorum:)
Equal Intense Vücut Losyonu ise Hunca alışverişine hediye verilmişti. Kullandığım bir kaç tane var bunu şimdilik açmayı düşünmüyorum.


Susam Yağını tırnaklarım için aldım. Beyazlattığını duymuştum bakalım işe yarayacak mı :/ (Watsons)
Kalyon Tırnak Temizleyici de uzun zamandır listemdeydi. Ancak alabildim :) (Watsons)
Kağıt Törpü kullanamayan, onun çıkardığı sesle birlikte çığlıklar atan birisi olarak buna bayıldım. Leoparı çok çok severim ancak bunu kendime almadım tabi ki, çünkü kullanamam :)) (Gratis)
Tırnak İtme ve Tırnak Eti Temizleme zımpırtısını ise sadece tırnak eti itme kısmını kullanmak için aldım. (Gratis)


Emily Göz Kaleminin en çok bu rengini seviyorum ve genelde pek bulunmuyor. Denk gelmişken aldım :) (Gratis)
Essence Far Bazı, Ankamall deki kızla neredeyse kavga edecektim. Neyi sorsam yok üretimden kalktı diyor. En az 5 ürün sordum başka markalar da dahil, üretimden kalkan kalkmayan, olmayan her şeye aynı şeyi söylüyor. Sinir oluyorum Gratis'in personeline sanki silah zoruyla çalıştırılıyor gibiler. Sorduklarımdan birisi de buydu. Üretimden kaldırılacağını duymuştum ama Forum Ankara Gratisten aldım bunu da. Merak ediyorum ;) :))
Claire's ojeler ise ojesiz alışveriş olmaz denilerek alınmış iki şeker ojecik :D


Küpeyi, yüzükleri ve Burberry desenli tokaları giderken Nautilus'ten aldım. Küpeye ve o kalpli yüzüğe ben dahil herkes bayıldı :))  
Siyah ve beyaz tokayı ise EuroModa'dan aldım. Herşeyde %50 indirim vardı ama ben alcak birşey bulamadım tabii :) Çok toka takmam ama böyle tokalara ihtiyacım vardı bende bunları aldım koca mağazadan :))



İçindeki tel sayesinde böyle durabilen bu tatlı toka mı desem saç bandı mı desem bilmiyorum. Sırf evin içinde takmak için aldım. Zira dışarıda bununla dolaşamam :)) Tavşan gibi :))



Ve yeni cicilerim, dolabımın yarısından çoğunun kendisine ait olduğu Koton'dan :))
Salı gününe özel Forum Ankara Koton'da 3 al 2 öde vardı. İki tane aldım üçüncüyü ara Allah ara. En sonunda yeter dedim ve ben de olan bir şeyin farklı bir rengini aldım. İyi ki de almışım çok sevdim. Yalnız aldıklarımın hepsi aynı renk :) Bu arada söylemeden edemeyeceğim 3 parça ürüne sadece 28 TL ödedim. Fiyatları baya düşmüştü bir de kampanya olunca tadından yenilmedi tabi :)) Yukarıda ki Sweat Shırt 30 TL'den 15 TL'ye düşmüştü.


Bu tshırt'üde çok sevdim ve sadece 9.9 TL, 25.99'dan düşmüştü bu da :))


İşte bu bluz ise ben de olanın farklı rengi. Bende ki neon pembeydi. Bu rengi daha çok sevdim :P Fiyatı indirimsiz 12.99 TL

İşte benim tatilim böyle geçti. :) Alışveriş en sevdiğim şey galiba. Çeyizime de bir şeyler aldık ama isterseniz onları da daha sonra yazabilirim :) Ben den şimdilik bu kadar. 
Peki siz en son neler aldınız ?? ;) 

8 yorum:

  1. Kalpli yüzük çok güzelmiş gerçekten.Sağdaki yüzükten bendede var ve aşık olarak aldım resmen. :)
    Hepsi çok güzel aldıklarının canım güle güle kullan.
    Aa çeyizine neler aldıın? :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım ;) O yüzüğü de çok sevdim benn :)) Çeyiz yazısı yazacağım inşallah ilerleyen zamanlarda ;)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım:) nautilus ve bide yells Eskişehirde aksesuar için en güzel yerler bence

    YanıtlaSil
  4. Aaa sen de mi Eskişehir'desin :)) Çok sevindim. Teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  5. Avon argan yağlı ürünler hakkında yorumlarını merak ediyorum canım :)
    http://ojebalonjoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Kullanmaya başladım canım. İlerleyen zamanlarda yorumlarımı yazarım ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel şeyler almışsıın güle güle kullan :)
    bana da beklerim :)
    http://ojebahcesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim canım. Bakıyorum şimdi ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))