26 Nisan 2013 Cuma

Almanya'dan Beni Mutlu Etmek İçin Gelmişler... :))

Merhaba Arkadaşlar. Geçenler de Makyaj Tutkusu Sevim ufak bir çekiliş düzenlemişti. Bu makyaj'da hangi ürünü kullanmışım diye bir soru sormuştu ve bilenlerden birine de o ürünü hediye edeceğini söylemişti. Ben de bloglar da çok şansız bir kişi olarak hala inatla çekilişlere katıldığım için buna da katılmıştım ve şans bu sefer bana güldü :)) Hediye ise Rival de Loop Liplinerdı. Takip edenleriniz bilir, Sevim Almanya'da yaşıyor. Ve bu hediyeyle birlikte bana Türkiye'de olmayan bir kaç şey daha göndermiş :) Bakalım Almanya'dan gelen hediyelerim nelermiş :))


Hediyelerim bana böyle bir zarf içinde geldi.


Sevim onları çok güzel paketlemiş ve bana çok güzel de bir yazı yazmış :))
Aslında dediğim gibi ben bu kadar şey beklemiyordum ve açarken de yerim de duramadım :))


Lipliner dışında sadece Almanya'da satılan  P2 markasının bir rujunu, 2 ojesini ve bir de ambalajı kadar kokusu da güzel el ve tırnak kremi ile karşılaşmam beni ne kadar mutlu etti tahmin edersiniz :))) Gün boyu sırıttım :))


Sevim bu kalemi gözlerine kullanıyor. Gözlerim büyük olmasına rağmen ben de gözlerim de deneyeceğim. Ama lipliner olarak da  kullanabilirim. Çok doğal bir rengi var.


Rujun rengine bayıldımmm. Dudakta çok güzel duruyor gerçekten...


Ojeler ise tam zevkime göre. Yapıları renkleri çok güzel. En kısa zaman da yazılarını yazacağım :)



Bu da ambalajı kadar kokusuna da aşık olduğum krem. Ne kadar şeker değil miiii :) Mis gibi böğürtlen kokuyorrr :))

İşte böyle.. Baktıkça bakasım geliyor bu cicilere. Hiç görmediğiniz sesini bile duymadığınız insanlardan hediye almak ne kadar güzel bir duyguymuş :) Buradan Sevim'e tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Sizler hala Makyaj Tutkusu'nu takip etmiyorsanız buradan takip edebilirsiniz ki eğer etmezseniz çok şey kaçırırsınız :) Blogun ne kadar faydalı yanlarının olduğunu bir kez daha anladım :) Hepinize öpücüklerimi gönderiyorum. Görüşmek üzere, Sevgilerrrr :***

10 yorum:

  1. sen mi kazandın çekilişi güle güle kullan hediyelerini..

    YanıtlaSil
  2. Yok bu çekiliş değil, çekiliş devam ediyor diye biliyorum. Ben sadece lipliner vereceği mini hediye çekilişini kazanmıştım, Sevim bana çekilişe koyduğu hediyelerden de göndermiş sağolsun. :)) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Alya'cım :))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok özenli seçilmiş.Güzel günlerde kullanın.Rujun rengine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim :) Rujun rengi gerçekten çok güzel :))

    YanıtlaSil
  6. Yeni geldim eve, hemen bir de bilgisayardan acip okudum yazini <3 Cok sevindim her seyi begenmene, ay cok mutlu oldum canim <3 Cekilisin sana cikmasina da sevinmedim degil, cünkü (kücük de olsa) hediyelerin degerini bilen birisisin :-) Tabii baskasina ciksaydi da sevinirdim, ama senin böyle yazini görünce sana cikti diye ayri bi sevindim acikcasi :-)))

    YanıtlaSil
  7. Canım benimmm. Çok teşekkür ederim sana benn :* Hediye almayı ve hediye vermeyi çok seven biri olarak tabi ki bilicem değerlerini. Hatta bitseler bile atmıcam kutularını :))Çok seviliyorsun. Öpüyorum kocaman :* :* <3

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))