11 Mart 2013 Pazartesi

Watsons Avokadolu Saç Cilası

Saç maskesi mi cilası mı bilmiyorum ama üzerinde cila yazıyordu :)) Bu ürünü Hanzade Ablacım kuaför tavsiyesi üzerine kendisine  alırken bir tane de bana almış yazın. Kendisi beni okumayacak ama ben yine de teşekkür edeyim buradan bir kez daha :) Normal de avokadoyu hiç ama hiç sevmem. Ama o yavan tatlı besin her bulunduğu ürüne nasıl bu kadar güzel koku veriyor anlamış değilim :/ Neyse maskeye gelecek olursak saçlarınızı şampuanla yıkayıp duruladıktan sonra havluyla suyunu alıyoruz ve maskeden bol bol sürüyoruz. 5-10 dk beklettikten sonrada duruluyoruz. Ancak durulama kısmı oldukça sıkıcı. Sanki saçlarınızdan arınmıyormuş gibi geliyor. Sonrasında ise saçlarınız o kadar yumuşak parlak pürüzsüz oluyor ki. Bu mu yaptı bunu diyor insan :)) Bir süre sonra bende dökülme yaptığını düşünmüştüm ve bırakmıştım. Bırakınca geçmişti dökülme. Aynı zamanda şampuanımı da değiştirmiştim ondan da olabilir. Bilmiyorum. Ama sonra bir blogger arkadaşım diplere uygulama sadece boylara uygula demişti. Ben de yeniden kullanmaya başladım. Şimdilik dökülme yok. Bakalım. Eğer yeniden aynı problemle karşılaşırsam atacağım yani :) 






Boyut olarak çok iyi. 500 ml. Bu da demek oluyor ki aylarca kullanabilirsiniz. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 8-9 TL bir şeydi. Bu boya bu fiyat çok iyi. Denemeye değer. Ben yarıladım bile. Bitirirsem ballısını almayı düşünüyorum. Onunda hakkında güzel yorumlar okumuştum. Kullanan arkadaşlar yorumlarını yazarsa sevinirim. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere Sevgiler ;)))

6 yorum:

  1. Ben biralısını kullanmıştım canım bunun , söylediklerine katılıyorum aynen :) Ben hiç diplere uygulamadım o yüzden dökülme gibi bi sorun yaşamadım .Bazen 5-10 dakika değil de 2 dakika falan bekletiyorum acelem olduğunda o zaman da işe yarıyor aynı şekilde

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende hiç 10 dk bekletmedim. Ama işe yarıyor. Evet biralısını da duymuştum. Güzelmiş :/

    YanıtlaSil
  3. mutlaka denemek istediğim ürünlerden biri kendisi :)

    YanıtlaSil
  4. Bence de denemelisin canım ;)

    YanıtlaSil
  5. bende bunu yeni bitirdim ve hiç 5-10 dakika bekletmedim saç kremimle karıştırıp saç uçlarıma uyguluyorum 2-3 dakika bekletiyorum o kadar. şu an sütlüsünü kullanıyoruumm ve ondan daha çok memnunumm :)

    YanıtlaSil
  6. Hmm sütlüsünü duymamıştım hiç :/ Ona da bakıyım bu bitince..

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))