2 Mart 2013 Cumartesi

Tam da Aradığım Bordoyu Buldum Derken...

Çocukluğumdan bu yana bordo ojelere ayrı bir ilgim vardır. Ancak bir türlü istediğim gibi bir bordo oje bulamadım ve en son Watsonstan Rimmel London I Love Lasting Finish serisinden 035 Wine Not ı aldım. Ojenin kıvamı diğer Rimmel ojelere hiç benzemiyor. Çok akışkan. İlk katta rengi alamıyorsunuz, ikinci katta da tırnağınız biraz görünüyor.Üçüncü katı da süreyim dedim ancak bu sefer de kabarcıklar oluştu. Acaba ben mi beceremedim dedim ama bilmiyorum :( Yani tam da aradığım bordoyu buldum derken yine arayışlarıma devam etme kararı aldım. Şimdi resimlere bakalım...




Aramız da bu ojeyi ya da serinin başka bir ojesini kullananlar var mı? Ya da bana güzel bir bordo oje tavsiye edecek olanlar ???
Şimdilik bu kadar görüşmek üzere. Sevgilerr  :*

4 yorum:

  1. Bende bu seriden iki renk var ama ben hiç seninki gibi bir problemle karşılaşmadım. Bir sorun mu var acaba seninkinde?

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyorum ki. Ben mi beceremedim acaba sürmeyi :/ Bir süre sonra yeniden denicem bakalım. Olmazsa 3. katı sürmeyeceğim. Bilemedim :)

    YanıtlaSil
  3. bu durum bende sally hansen de oldu. sana tavsiyem kullanmadan önce çok çalkala fırçayla karıştır havalandır tekrar çalkalayıp kullanmayı dene bazen karıştırmak çözüm olabiliyor yada altına siyah bir oje sürüp üzerine tek kat sürmen de çözüm olabilir. birde bordo seviyormuşsun madem rimmel london 60 seconds serisinden 330 numaralı highland isimli ojeyi denemelisin=)

    YanıtlaSil
  4. Waoww siyah oje üzerine sürme fikri çok hoşuma gitti. Ayrıca önerin için de çok teşekkür ederim canım benimm. En kısa zaman da bakıcam Highland a :*

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))