26 Mart 2013 Salı

Son Zamanlar da Kazandığım Hediyeler

Evet kazandığım hediyeler diyorum çünkü oyunlarda yarışmalar da kazandığım hediyeler bunlar. Firma tarafından denemem için gönderilmedi yani :)
Eğer geliş sıralarına göre inceleyecek olursak, ilk sırada Lilakutu'nun 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Sobele oyunundan kazandığım Dairy Fun Body Butter var. Armut ve tarçın kokulu vücut kremini biraz daha kullanıp daha ayrıntılı tanıtacağım sizlere :)


İkinci sırada ise Nivea'nın Fikrini Paylaş Facebook yarışmasından çekilişle kazandığım bu hediye seti var.


 Bu set duş jeli, vücut sütü, dudak nemlendirici ve yeni çıkardığı stress protect deodoranttan oluşuyor. Bunları da denemeye başladım. Ama söylemeden edemeyeceğim deodorant çok iyi ;)



Üçüncü sırada Avonun Facebooktaki cildine uygun kremi seç oyunundan kazanmış olduğum bu günlük krem var. Şu an bir tane başka marka kullanıyorum ama bunu da açmayı düşünüyorum. Bakalım nasıl :/



Ve son olarak yine Facebook'ta Pastel'in yeni çıkan ürünü bilmece oyunundan çekilişle kazandığım bu şeker allık ve denemem için içine attıkları parfüm testerları var. Allık çok tatlı. İlk başta turuncusunu gönderseler bari diye içimden geçirdiysem de bunu da sevdim açıkçası :)



Şimdilik kazandığım hediyeler bu kadar. Blog çekilişlerin de her ne kadar şans bana gülmese de, Facebook oyunlarıyla,yarışmalarıyla ve çekilişleriyle aram iyi :)) Oyunları oynaması çok zevkli oluyor :) Sizin şansınız nasıl peki?
Benden şimdilik bu kadar. Görüşme üzere Sevgilerrr :**

2 yorum:

  1. maşallah diyim şanslıymışsın :) bana da taft'ın jölesi geldi facebooktan, ama erkekler içinmiş, bahtsızım biraz :D

    YanıtlaSil
  2. Jöle'nin erkek için olanı da mı varmış.. :) Olsun canım biz ki erkek parfümü bile kullanıyoruz jöleden bişey olmaz. Kullan bence :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))