27 Mart 2013 Çarşamba

Sebamed Anti-Pimple Cream ile Sivilce ve Sivilce İzlerimden Kurtuldum

Bu kremi geçtiğimiz yaz uzun süre kurtulamadığım bir sivilce izim için eczane tavsiyesi üzerine almıştım. İlk başta contractubex bile geçirmedi bu izi bu mu geçirecek diye düşünmüştüm ama yanılmışım. Aslında çokta iz denilemez ama sivilcenin bıraktığı bir kızarıklık vardı. Ve her gün düzenli kullanım neticesinde kurtuldum bu kızarıklıktan. Üzerinde renkli yazısını görünce de fondöten gibi bir şey bu etki etmeyecek ama alayım yine de, en azından sivilce örtücü işlevini yerine getirir demiştim :)) Ki tam tersi bir şey oldu ürünün rengi o kadar koyu ki. Yani koyu tonlarda bir cilde sahip olsanız bile yüzünüzde sırıtacaktır. ( Sadece sivilcelerin üzerine uygulandığı için) O yüzden ben gece yatarken uygulamanızı tavsiye ediyorum. Ben sivilcem çıkar çıkmaz üzerine bir miktar uyguluyorum yediriyorum iyice, sonrada kalın bir tabaka şeklinde dokundurup bırakıyorum ki sabaha kadar emsin hepsini diye :D Ve sabah kalktığım da kızarıklık namına bir şey kalmıyor. Bir kaç kullanımdan sonra da sivilceniz izsiz bir şekilde sizi terkediyor :) Boyutu 10ml gibi az olsa da eğer çok sivilceli değilseniz sizi kullanım süresi olan 12 ay boyunca idare edecek ve hatta artacaktır bile :)


Bakalım ürün kendisi hakkında neler söylüyor:
İltihapların sebep olduğu kızarıklığı örter, sivilceleri kurutur ve yeni sivilcelerin oluşumunu engeller. Ayrıca, aktif cilt bakımı içerikleri panthenol, shea yağı ve squalene hassaslaşmış cilde ihtiyacı olan bakımı ve nemi sağlar. Özellikle, iltihaplı sivilceler ve problemli bölgelerin doğrudan tedavileri ve gizlenmeleri için geliştirilmiştir. Ph 5,5 değeri ile cildin koruyucu asit mantosunu stabilize ederek, biyolojik olarak sivilcelerle savaşır ve yenilerinin oluşmasını engeller.





Sebamed ürünlerini genel olarak çok seviyorum. Ve bunu da sevdim. Her yer de bulabilirsiniz ama özellikle eczaneden almanızı tavsiye ederim. Bu gibi ürünler de nedense eczaneleri daha sağlıklı buluyorum :P
Son olarak fiyatı ben aldığım da 13 TL gibi bir şeydi ama sağolsun Deniz Ablacım eczanenin daimi müşterisi olduğum için 10TL yeter demişti. :)) Ben pazarlık yapmadım yani :D
Benim bu krem hakkında yorumlarım böyle. Dediğim gibi tek olumsuz yanı rengi. Kullanan arkadaşlar yorumlarını paylaşırsa sevinirim ;)
Görüşmek üzere Sevgilerrr :*


9 yorum:

  1. Deneyeceğim bunu mutlakaaa !! :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir paylaşım teşekürler mutlaka deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  3. birkaç gündür bu tarz bir ürün araştırıp duruyordum,yazı çok faydalı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar bence de denemekte fayda var ;) Kullandıktan sonra ki yorumlarınızı da bekliyorum ;) :*

    YanıtlaSil
  5. Ben buğday tenliyim ve ara ara komple fondöten gibi kullanıyorum sivilcemin veya sivilce izinin üzerine biraz daha fazla uyguluyorum hiç belli bile olmuyor.. gerçekten güzel bir ürün üstelik yaz aylarında harika ..

    YanıtlaSil
  6. Rengi bana çok koyu geldi,keşke farklı renk seçenekleri de yapsalar. Süper olur :))

    YanıtlaSil
  7. o kahverengimsi renk sonradan kalmıyor dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonradan kalmıyor derken, neyi kastettiğini anlamadım malesef :/

      Sil
  8. Simdiki sebamed urunlerinde renk tonu daha acik ve uzun sureli kaliyor hemen alin :) ama malesefki yenilenen krem 25 tlden asagi satilmiyor:(

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))