13 Mart 2013 Çarşamba

Saç Rengimi Değiştirdimmm :)

Uzun zamandır saçlarımı boyatmayı düşünüyordum ancak bir türlü cesaret edemiyordum. Sonun da bir çılgınlık yaptım ve seneler sonra ilk kez saçlarımı komple boyattım :) Hem de daha önce gitmediğim bir kuaföre. Öncesin de araştırdım tabii ama sonuçta hayatımda ilk kez başka bir kuaföre gittim. Deli cesareti diyorum sadece :D Neyse ki pişman olmadım, memnun kaldım ve tavsiye ediyorum Eğer Eskişehir de yaşıyorsanız ZEN Kuaföre mutlaka uğrayın. Benimle bire bir ilgilenen Ali Beye de huzurlarınız da tekrar teşekkür ediyorum. Daha önce yazdığım hafta sonu makyajı yazısında saçlarımın bir kısmı görünüyordu. Şuradan bakabilirsiniz. O benim kendi saç rengimdi. Her hangi bir uygulama yoktu. Sadece altlarda sarı balyajlar vardı. Bakalım yeni saçlarım nasıl olmuş.


Renk en çok bu fotoğrafta ki gibi. Çekimler flaşlı olduğu için hepsinde farklı çıktı.
Saçımı açmadan pek bir renk elde edemeyeceklerini söylediler çünkü ben ısrarla saçlarımı açtırmıcam diyordum ve bakır tonları istiyordum :))) Neyse Ali Bey sağolsun sen gel ben bir şekilde  yapacağım, formüllerim var dedi ve bu rengi açmadan elde etti. 4 saat uğraştı ama değdi. Gerçi ben hala alışamadım saçlarıma aynaya bakmaya korkuyorum ama oldu bir kere :D Bu arada bana renk koruyucu ürünler tavsiye ederseniz sevinirim. ;)



Bazı arkadaşlarım eski rengimin daha iyi olduğunu söylediler ama ben sizlerin de fikirlerini almak istiyorum. Sizce nasıl olmuş :/ Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere sizi seviyorum :** 

13 yorum:

  1. Yüzünü göremesek de ten rengine gayet de gitmiş, güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Yavaş yavaş artık :))

    YanıtlaSil
  3. Teninle uyumu çok güzel...Liked it!Güle güle iyi günlerde kullan tatlım ;) muju muju muj muj :*

    YanıtlaSil
  4. Canım benimmm çok teşekkür ediyorum. Fotoğraflarda ten rengim biraz koyu çıkmış ama gün ışığında da fotoğraf çeker koyarım ilerleyen zamanlarda..Öpüyorum seni kocaman kocaman :**

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bi renk güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Tatlımm :*

    YanıtlaSil
  7. Wooowww süper olmuş :)
    Ama güzel yüzünü saklama bizden :)

    YanıtlaSil
  8. Moral bozma yeni rengin de çok güzel bence:) annemin saçları da bu renk ona da çok yakıştırıyorum ben:)

    L'Oréal'in bakım kremleri güzel koruyor onları önerebilirim:)
    Güle güle kullan;) <3

    YanıtlaSil
  9. @nasli: Teşekkür ederim tatlım. Öperim :*
    @Elif Süveyda: Bende alışmaya çalışıyorum işte birden olmuyor. Teşekkür ederim Loreal'e bakıcam :*

    YanıtlaSil
  10. bence gayet güzel olmuş saç rengin :) ben çok beğendim. bende umarım kendi rengime geri dönebileceğim.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim tatlım :*

    YanıtlaSil
  12. süpperrr olmuş bayıldım renge:)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim canım :**

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))