6 Mart 2013 Çarşamba

Mutlaka Denemelisiniz: Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Ben karma bir cilde sahibim. Ancak cildimi her gün temizleyemiyorum çünkü çok hassas, nemlendirici sürmeme rağmen hemen kızarıyor tahriş oluyor. Tuhaf yani. Ama öyle bir ürün keşfettim ki artık  makyajımı bile bununla temizleyebiliyorum :)) Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü çok başarılı bir ürün. İyi ki almışım diyorum. Hem hafif hem de etkili... Normal ve Karma ciltler rahatlıkla kullanabilirler. İçeriği E vitamini ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş. 

                                               

Bir kez sıkmanız tüm yüzünüze yetiyor ;)



Bakalım ürün neler vaat etmiş:
*Cildi derinlemesine temizler,canlandırır, güzel ve sağlıklı bir görünüm kazandırır.
*Cildin doğal  nem dengesini korur.
*Güzel kokusu ve yumuşak köpük formülüyle mükemmel bir yüz temizleme deneyimi yaşatır.

                                               


Bence ürün vaatlerini yerine getiriyor. Önemli bir ayrıntı da içerisin de paraben yok :/ Ben bu serinin  Günlük Bakım kremini de aldım. Biraz daha kullanayım onu da yazacağım :) Peki aramız da bu üründen kullananlar var mı? Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere Sevgiler Bitaneciklerim :***



10 yorum:

  1. elimdekiler bitince bunu da denemeyi istiyorum.. bazı bloglarda iyi duydum bazılarında kötü...

    YanıtlaSil
  2. Ben çok memnun kaldım, denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
  3. mevcut ürünüm bitince,ben de bu ürünü denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Eğer cildin hassassa pembe olanı var bunun yatıştırıcı, onu da kullanabilirsin. Onu stokladım indirimde, henüz açmadım ama bundan daha da hafif olduğunu düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
  5. bu ürün tonik olarak da kullanılabiliyor mu yoksa sadece makyaj silici olarak mı

    YanıtlaSil
  6. Bende kullanıyorum bu ürünü ama bende kipkirmizi oluyor yüzüm yaniyo bu iyi mi kotumu anlamadım nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  7. Bende kullanıyorum bu ürünü ama bende kipkirmizi oluyor yüzüm yaniyo bu iyi mi kotumu anlamadım nedir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de aynı sorun var

      Sil
  8. Ben çok memnunum bu üründen çok uzun zamandır kullanıyorum belki 3. tüp bile bitmiştir :)

    YanıtlaSil
  9. Harika bir ürün bence çook uzun zamandır kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))