14 Mart 2013 Perşembe

Mim (Makyaj Düzenim)

Merhaba arkadaşlar. parisalwaysparis blogunun sahibi Sevgili G. Beni mimledi. :)) Mim konusu makyaj düzenim. Göçebe hayat yaşayan birinin ne kadar makyaj düzeni olur bilmiyorum ama ben yine de yaptım. Ürünlerimin birazı Ankara da birazı burada. Umarım bir şeye benzemiştir. :))









Masamın üstü.




Ojeler.




Henüz açılmamış ürünler.



Banyodakiler...


Ben genelde sık kullandığım ürünleri masamın üzerine koyuyorum. Kalemler, maskaralar, fırçalar yine masanın üzerinde bardaklarda. Çok fazla ruj kullanmadığım için onlar rafta. Ojeler aynı şekilde. Vs.vs. Zaten fotoğraflar da az çok anlaşılıyor. Daha büyük görmek için fotoğrafların üzerine tıklayabilirsiniz. Merak ettiğiniz ürünler olursa yazısını da yazabilirim. Benden bu kadar. :))
 Ben de bu mimi eğer yapmadılarsa
Esra'ya gönderiyorum:)
Yaparsanız sevinirim kızlar. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Hoşçakalınn ;)


12 yorum:

  1. :)
    aaaaaaa tesadüfe bakk :)))
    Ben buraya senin mim'ini okumaya geldim mimlendğimi gördüm :)
    Tşk ederim en En kısa zamanda fotoğraflayıp yapıcam :)

    Seninki kadar düzenli değil ama eh işte gösterticez mecburen elim mahkum mim bu :)

    YanıtlaSil
  2. hahhahah :D Mim için düzenlemiş olursun hem. :)) Teşekkür ederim. Mimini yapınca bakmaya gelirim :))
    Öptm :**

    YanıtlaSil
  3. merhaba, ne güzel parçalar vaaaar:)süper, aynı mim i bende dün yayınlamıştım:)

    bana da beklerim sizi:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim hemen bakıyorum bende ;)

    YanıtlaSil
  5. Mim için çok teşekkür ederim :) En kısa zamanda hazırlayacağım bende.

    YanıtlaSil
  6. Bekliyorum canım merakla ;))

    YanıtlaSil
  7. yumoşun ıslak mendili mi varmış?ilk defa gördüm :D kokusunu merak ettim hemen :D

    YanıtlaSil
  8. heycanla teşekkür etmeyi unutmuşum...ellerine sağlık tatlım beni kırmadığın için teşekkürler ❤❤❤

    YanıtlaSil
  9. Canım bnm rica ederim ne demk. Sen mimlersin de ben yapmazmıyım :* Yumoşun ıslak mendili yumuşatıcının yanında hediyeydi. Tek satılıdğını görmedim. Kokusu harika ve kapaklı olması da büyük avantaj ;)

    YanıtlaSil
  10. Ama yumoş kendisi yapmamış. Fresh'n Soft a ürettirmiiş :D

    YanıtlaSil
  11. hmmmm...kokusunun harika olabileceğini tahmin etmiştim...bide yine mimledim seni :D

    YanıtlaSil
  12. ahhaha :d tmm. Yarında onu yapıyım o zman :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))