5 Mart 2013 Salı

Maybelline The Colossal Volum'Express Macsara (Cat Eyes)

Bu mascarayı alırken o kadar zorlandım ki. Hayır karar verdim Maybelline bir mascara alacağım. Bir sürü insan kullanıyor ve memnunlar. (Daha önce hiç kullanmamıştım) İnternetten bir sürü araştırma yaptım. Az çok kafam da bir kaç model yer etti. Sonra Gratise gittim satış görevlisi kıza diyorum ki uzatsın bir de kıvırsın o kadar. Kız bana saçma sapan alakasız ürünler gösteriyor. Sorduğum sorularla alakasız cevaplar veriyor.. Ahh ahh keşke Gratis Satış görevlilerine birazcık blog okutsa. Her seferin de aynı problemle karşılaşıyorum. :(( Neyse fazla uzatmayayım. En sonunda kendim baktım tek tek hepsine fırçalarına ve fırçasını beğendim için bunu aldım. İyi ki bunu almışım diyorum çünkü gerçekten çok beğendim ve memnun kaldım. Kendi bildiğinden şaşmayacaksın arkadaş :)










                            Ennn çok fırçasını sevdim benn...


Maybelline mascaralar çok seviliyor. Sizin bana tavsiye edebileceğiniz uzatan ve kıvıran Maybilline mascaralar var mı?? Ben bunu çok sevdim yine alabilirim ancak mascara denemeye de açık bir insanım :) Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere Sevgilerrr ;))
Not: Fotoğrafları daha büyük görmek için üzerine tıklayabilirsiniz.


5 yorum:

  1. bunun fırçasının düz olanını kullanıyorum ve kaç tane bitirdim bilmiyorum bence bir maskaradan istenebilecek her şeyi karşılıyor olmazsa olmazım diyebilirm

    YanıtlaSil
  2. Bencede fiyatına göre performansı çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  3. Aynı bu fircadan dolgunlastirici olani var black drama diye çok guzel ayni bunun özellikleri üzerine dolgunluk eklenmis hali

    YanıtlaSil
  4. Hmm. Elimdekiler bitince onu deneyeyim öyleyse ;) Teşekkürler önerin için ;)

    YanıtlaSil
  5. Aynı serideki mavi maskara da çok güzel adını hatırlayamadım şimdi ama kirpikleri kaldırışı ve uzatması açısından ben çok beğenmiştim tavsiye ederim onu

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))