28 Mart 2013 Perşembe

L'Oréal Paris Arginine Direnç Saç Bakım Kremi

Bugün sizlere yine uzun zamandır kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Loreal'in  Argine Direnç şampuanını kullanıp memnun kaldığımdan şurada bahsetmiştim. Bunun üzerine anında mucizevi bakım serisinden bakım kremini de kullanmaya başladım ve bunu da sevdim. Özellikle bekletmek gerekmeden anında yıkanabilir olması büyük avantaj. Dökülme karşıtı diyor ama o kadar da etkili olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Ama verdiği yumuşaklık, ambalajının sağlamış olduğu pratik kullanım ve o muhteşem kokusu bu ürünü denemek için yeter de artar bile :D Bitince tekrar alabilirim :))




Bence ürünün tek olumsuz yanı kıvamının çok akışkan olması. Ama bu çokta problem değil benim için :/


Bu ürün hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik bu kadar görüşmek üzere Sevgilerrr :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))