9 Mart 2013 Cumartesi

8 Mart Dünya Kadınlar Günü İndirimi #Vol 2


Bugün de dışarı çıkacağımı dün söylemiştim. Umarım bir şey almam da demiştim sanırım. Evet evet onu da demiştim. Ama hem dışarı çıkmak, hem de eve eli boş dönmek olmaz tabii. :)) Neyse ki bu sefer çok bir şey almadım. Hepi topu 3 tanecik :) Bakalım neler almışım ;)


The Balm BalmJovi Palet: 25TL
Duru Gourmet Duş Jeli: 5.95 TL
Eklips Yüz Temizleme Fırçası: 2.40 TL

Gördüğünüz gibi sonun da paletime kavuştum :) Palet ve fırçayı Gratisten aldım duş jelini buradan bir market indirim yapmış, aylık alışverişimi yaparken onu da oradan aldım :) Yüz fırçası da daha önce kullanmıştım sonra kayboldu gitti bir yerlere bende bir tane daha aldım. En azından 2-3 haftada bir kullanırım belki. Çünkü cildimi tahriş ediyor. Bugün dünden daha kalabalıktı her yer. Migros standlarında dün benim aldığım ürünlerin hiç birinden kalmamıştı. Gratise bir sürü palet gelmişti. Adam gibi indirim yapmamasına rağmen en kalabalık yer ise Watsons'tı. Bence bunu personellerine borçlular. ;) O kalabalıkta bile çok güzel ilgileniyorlar. Başlarından savmaya çalışmıyorlar. Bilgililer ve canayakınlar. Diyorum. Ben bu konuya ciddi şekilde kafamı taktım. Gratis bir tane güzellik uzmanı alsın her mağazasına yaa :) Bilmiyorum sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda ama benim düşüncem bu şekilde. Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Şimdilik benden bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))