10 Mart 2013 Pazar

Hafta Sonu Makyajı ;)

Hafta içinde okula giderken çok fazla makyaj yapmıyorum. Daha doğrusu sadece eyeliner ve mascara kullanıyorum. Dudaklarıma da bir lip care yetiyor. Çoğu zaman onu da unutuyorum hatta :)) Genelde hafta sonu dışarı çıkarken makyaj yapan birisiyim. Bugün ki makyajımı sizlerle paylaşmak istedim. Yorumlarınızı bekliyorum. 
Öpücük sizin için :D



Gözler:
Lancome Definicils Mascara şurada
Garnier Gözaltı Roll-on şurada
Flormar Göz Kalemi
Golden Rose Dipliner
Mac Eyeshadow
Dudaklar:
AlixAvien Shine Plus No:19
Allık:
Golden Rose Ball Brusher 01şurada


Mac Far Paleti arkadaşımın hediyesiydi. Orjinal olup olmadığı hakkında net bir bilgim yok. Muhtemelen no-name paletin üzerine Mac basmışlar. Çünkü Mac'in koleksiyonlarında böyle bir palet görmedim. Ancak renkler,kalıcılık,pigmentasyon harika ötesi. Kullandığım hiç bir paletle kıyaslayamam. Temizlemesen 24 saat kalır yani. O kadar diyorum :)) Abartmıyorum. En ufak bir azalma olmuyor.


Ben bugün böyleydim. Nasıl buldunuz :/ Yorum bekliyorum ;)
Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerrr.. :*

22 yorum:

  1. gozleriniz cok guzel masallahh:) cildinizde herhangi bir urun yoksa muhtesem cildiniz var.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim teşekkür ederim güzel yorumun için. O senin gören gözlerinin güzeliği. Bu arada Cildim de hiç bir şey yok canım ;))

    YanıtlaSil
  3. Nasılmıb uldum :)
    Harikaa:)
    Bakışlar çok hoş
    o kalemi gözlere o şekilde uygulamak nasıl zahmetli ve zor gelir bana
    Yapabilenin yanacıklarından öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Cicileydim çokkk teşekkür ederim. Ben de seni öpüyorum kocaman :**

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ama sen de çok güzelsin masallah ortaya böyle bi güzellik olmuş :) Amma kafiyeli oldu eheheh

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Tatlımm. Sen daha güzelsin ;) :*

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş bu makyaj :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Canımm ;)

    YanıtlaSil
  9. Gözlerindeki makyaja bayıldım :) Tamamı da gayet güzel olmuş.
    Bir gün bende böyle makyaj yapabilecek miyim acaba...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Tatlım. Yaparsın tabii neden yapamayasın ;)

    YanıtlaSil
  11. Sen ne güzelsin öle yaaa....Maşalla maşallaaa :*

    YanıtlaSil
  12. Canım benim o senin gönlünün güzelliği. Öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  13. valla makyajınız süper olmuş yenı buldum blogunuzu :)şimdi karıştırmaya başladım yenı bakır sacınızı cok begendım ama bu resımdekı saçınızda cok hoş duruyor.. bu saç rengınız nedır acaba..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim. Buradaki saç rengim benim kendi rengimdi. Koyu kestane gibi :/

    YanıtlaSil
  15. HIMMM COK HOŞ BI RENK BENİMDE SACLARIM KARAMELDI BIRARA TEKRAR SIYAHA DÖNDÜM BIRAZ FARKLILIK ISTIYORUMDA... RENK ARAŞTIRMASINDAYIM ANLICAGINIZ :) YENI SAÇINIZ BAKIR DIMI..

    YanıtlaSil
  16. Evet bakır içinde sarı ışıltılar var :)

    YanıtlaSil
  17. makyaj çok güzel olmuş :) ama öpücüklü resimle alttaki göz resimleri makyajı farklı gibi geldi bana.
    çekilişime beklerim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Evet farklı gibi görünüyor ama aynı makyaj aslında:) Muhtemelen ışıktan ve makinenin netlemesinden kaynaklı öyle çıkmış olabilir. Tşk ederim ;)

    YanıtlaSil
  19. Harika olmuş makyajın yüz hatların çok güzel

    YanıtlaSil
  20. çok yakışmış,özellikle göz makyajı süper olmuş.lancome'un rimelini bende merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Lancome güzeldi ama aynı performansı daha uygun bir rimelle de elde edebilirsiniz ;)

      Sil

Fikrini Paylaş ;))