29 Mart 2013 Cuma

Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar :)

Yine numarasını çıkartmış olduğum bir Golden Rose oje ile karşınızdayım. Bir insan nasıl böyle bir hata yapar anlamış değilim :) Saks mavisini çok severim. Bir sürü ismi var aslında bu rengin, elektrik mavisi, gece mavisi vs. Ama ben saks diyorum :P Aslında bugün tek başına kullanacaktım bu rengi ama son anda üzerine Flormar Tırnak Süsleme taşlarından koymaya karar verdim. Fena da olmadı açıkçası :)) Bakalım siz ne düşüneceksiniz ;)



Ve numarasız oje :)) Sıradan düz bir mavi değil. İçinde ışıltılar var. Sedefli bir renk yani. 






Geçen sene almıştım bu ojeyi ve çoookkk uzun zamandır kullanmıyordum. Yapısında bir bozulma olmamış. Durup duruyor öyle. Kullanıp bitireceğim artık bunları :)) Yenilerini alacağım ohh :D
Peki nasıl buldunuz olmuş mu böyle taşlı ;)
Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere Sevgilerr :**
Bu arada Kozmetik Hikayelerinin çekilişine katılmak için tık tık..

6 yorum:

  1. ben beğendim çok zarif olmuş oje sanırım golden rose 106 numra bendede var yıldızlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. oo evet 106 olabilir. netten baktım da şimdi çok benziyor. Beğenmene sevindim bu arada ;)

    YanıtlaSil
  3. çok zarif olmuşlar ellerine sağlık :) bende beklerim bloguma ^.^

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim bakıyorum bloguna ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))