1 Mart 2013 Cuma

French Manicure

French manicure yani namı diğer Fransız manikürünü çok severim. Biraz uğraştırıyor ancak sonrasında ki temiz görüntü için değer diye düşünüyorum. Bir de uzun süre koyu renk oje sürdükten sonra tabi :) Benim fransız manikürü yapmak için kullandığım bir çok yöntem var. Ancak bu kez pratik olsun diye bantla yaptım. Yapma aşamasında fotoğraf çekmedim ama isterseniz daha sonra yöntemlerimi fotoğraflı anlatabilirim. Bu kez manikürüm de Rimmel London Lycra Pro 433 French Ivory ve yine Rimmel London Nail Tip Whitener kullandım. Ben bu ikiliyi çok sevdim. Bakalım siz düşüneceksinizz :)) Fazla uzatmadan fotoğraflara bakalım ;) 










Rimmel London  ojelere Watsons mağazalarından 4,99 TLye sahip olabilirsiniz. Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerrr :***

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. French manikür tertemiz bir görüntü veriyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. ohh mis gibi tertemiz tırnaklar..
    ben de çok severim French'i...
    Çok da güzel yapmışın tırnaklar da süper!
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim bayanlarr ;))

    YanıtlaSil
  4. bende bu ikiliyi kullanıyorum gerçekten çok hoşuma gidiyor ancak sen kaçar kat sürdün merak ettim çok net ve hatasız bir görüntü elde etmişsin

    YanıtlaSil
  5. Tatlım ben beyazı tek kat frengh ıvory i iki kat sürdüm :/ sen tek kat mı sürüyorsun?

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))