31 Mart 2013 Pazar

Flormar Duo2x Chrome Nail Enamel DC06

Tek mor renk ojem olan Flormar'ın Duo2x Chrome Nail Enamel serisinden DC06 numaralı ojeyi Sevgili Elif'in oje etkinliği için sürdüm. Aslında mor renk kıyafetim,aksesuarım,ayakkabım, kısaca hiç bir şeyim olmamasına rağmen neden aldım bu ojeyi bilmiyorum :)) Keşke yeşil tonlarında olan bir tane var bu seri de onu alsaydım diyorum. Yazdan beri kenar da durup duruyor zavallıcık. Elif bu hafta konsepti mor yaptı da bir işe yaradı en azından :) Neyse gelelim ojeye 2-3 farklı tonları görebiliyorsunuz bu oje de. Ben farklı tonları yakalamak için çok uğraştım, bir sürü fotoğraf çektim ama pek yakalayamadım. Neyse.. Kıvamı çok akışkan bence. 2-3 kat rahat götürüyor rengi vermek için. Ama fırça izi çok kalıyor. Bir kaç kez sürdüm ama hepsinde aynı problemle karşılaştım. Ben mi beceremedim acaba :/ Şimdi fotoğraflara bakalım ;)





Oje kendi hakkında şöyle diyor:
Işığın yansımalarına bağlı olarak renk değiştiren 3 boyutlu inci pigmentler sayesinde "renkler" tırnaklarınızda dans ediyor... Tırnaklara kolay bir şekilde uygulanan yapısı, aynı zamanda ultra parlak olup, uygulama sonrası tırnaklarda "gerçek metalik efekt" yaratır.





Bu son iki fotoğrafta metalik rengi biraz görebiliyoruz sanki :P 







Böyle işte. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 5 TL gibi bir şeydi. Her yerde bulabilirsiniz. Farklı renk seçenekleri de var. Sizce nasıl. Aslında oje güzel ama ben renk seçimimi yanlış yapmışım diyorum ve görüşmek üzere sevgilerimi gönderiyorum :**
Elif'in oje etkinliğine katılmak için tık tık.
Ve Melodramın çekilişi için tık tık.


4 yorum:

  1. Ayy benden de bahsetmişsin teşekkür ederiiiiim :)
    Ben bu ojeye bayıldım yanardönerli chrome ojelere bayılıyorum alınacaklar listesine eklendi bile bende :))

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım bnm ne demk :)) Bence DC02 muhteşem bu seriden ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş yaa bayıldım hemen listeme ekledim.. sana da çok yakışmış bebişim :*

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Tatlım beğenmene sevindim :*

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))