12 Mart 2013 Salı

Emily Göz Kalemleri

Bu kalemlerle liseye giderken tanışmıştım. 1 lira gibi bir fiyatları vardı o zaman. Her renginden almıştık arkadaşımla :) Daha sonra sürülüşü o kadar hoşumuza gitmişti ki ( gerçekten kayıp gidiyor ) kaçar tane bitirdik bilmiyorum.Şimdiler de hemen her yer de bulabilirsiniz bu kalemlerden. Watsons, Gratis, DeFacto da bile satılıyor :) fiyatları da 1.5-2 TL arası bir şey sanırım. Ayrıca bu kalemleri Golden Rose üretiyor. Chanel-Borjous gibi yani. Ya da Lancome-Loreal gibi. Sedefli olanlar akma yapabiliyor ancak matlarda böyle bir problem yok. Çokta bir şey beklememek lazım tabii. Ama bu fiyata iyi bence :) 


Aşağıdan yukarıya numaralar. 101,117,114,106,118,107. 


117,106 ve 118 sedefli renkler diğerleri mat. Ben en çok 107 saks mavisi ve 101 siyahı seviyorum. Özellikle saks mavisi gözün üzerinde çok güzel duruyor. Daha sonra bir makyajım da kullanırım. Gerçi sürülüşlerinden kaynaklı gözünüzün altına da  üstüne de içine de çok kolay bir şekilde uygulayabiliyorsunuz :)) Aramızdan kullananlar var mıı ?? 

Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr :**



6 yorum:

  1. Ben koyu mavi ve siyahını kullanıyorum çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  2. Öylemiii. E bende yapayım o zaman :D

    YanıtlaSil
  3. Lisede benimde favori kalemimdi. :)
    Hatta hala var bende ama sonra bu kalemleri Pastelle aldattım. :D
    Hoş Pastel bundan iyi değil ama olsun.Çok bir şey beklememek lazım ama renkli olanları iyi bence.

    YanıtlaSil
  4. Aynen bende siyah ve saks mavisini kullanıyorum daha çok. Diğerleri durup duruyor öyle :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))