20 Mart 2013 Çarşamba

Catherine Arley Nail Polish No:22

Merhaba Arkadaşlar. Bir kaç gündür canım baya sıkkın. Havalardan mıdır nedir çözemedim üzerimde bir ağırlık, bir huzursuzluk, bir mutsuzluk atamadım gitti. Aslında bugün de kötüydüm ama manikürümü sizlerle paylaşmadan edemedim. 
Bu oje her ne kadar 3. katta opaklaşmış olsa da rengi ve sürülüşüyle beni kendisine hayran bıraktı. Catherine Arley ojelerde hiç beklemediğim bir performansla karşılaştım. Sürüşleri kuruma süreleri oldukça iyi. İlk defa bu renk bir oje sürdüm ama tonuyla çok sevdirdi kendini. Sabahı bekleyemedim akşam flaşlı çektim fotoğrafları. Ama rengi yakaladığımı düşünüyorum. 






2 TL gibi bir fiyata bundan iyisi Şam'da kayısı, zaten Catherine Arley ojelerin namını duymayan kalmadı diyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere Sevgilerrr :**


4 yorum:

  1. ben de çok beğeniyorum bu markayı, holografik olanlar da çık güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Birşey sormak istiyorum, blogspot profilimden yorum bırakmak istiyorum ama olmuyor. Nasıl yapabilirim acab? :)

    YanıtlaSil
  3. @Şebnem holoları da gerçekten başarılı. Onları da sevdim
    @Makyaj ürünlerim,teşekkür ederim ama blogspot profili ile nasıl yorum bırakılıyor bilmiyorum malesef :(

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))