3 Mart 2013 Pazar

Catherine Arley Alışverişim

Catherine Arley benim ilk tanıştığım markalardan birisi. Lisedeyken alırdık daha çok. Sonra bir ara kayboldu ortadan. Ve öğrendik ki online satış sitesi var artık. En çok ojeleri merak ediyordum ben. Daha önce pudrasını ve rujunu kullanmıştım. Siteye kendimi atar atmaz da ilk baktığım şey ojeler oldu :)) Çok fazla renk seçeneği var. Ama ben şimdilik 6 tanecik aldım :/ Kaç zamandır sepetimi doldurup doldurup boşaltıyorum. Demiştim ya hani oje alırken bile karar veremem diye :)) Neyse ki yeter artık bunları bir alayım dedim ve son olarak da  bir tane pudra attım sepete. Normal de fondöten pudra kullanmıyorum. Muhtemelen bunu da kullanmayacağım ama dursun kenarda belki lazım olur dedim :) Site de 40 TL üzerine kargo ücretsiz. Benim aldıklarım 40'ın altında olduğu için 5.90 kargo bedeli ödedim. Ama zaten fiyatlar çok uygun. İncelemek için tık tık . Ve en sevindiğim şey ise banka kartı ile ödeme yapabiliyor olmanız. Kredi kartı kullanmadığımdan bu benim için çok önemli :) Şimdi bakalım neler almışım ben ?


 Pudranın numarası 01. Ten rengim açık olduğu için bunu tercih ettim. Ojelerin numarası ise soldan sağa hologramlı 676, 22,301,bunun yapıştırması çıkmış ama ten rengi :), hologramlı 807 ve hologramlı 800. İlerleyen zamanlar da hepsinin tek tek yazısını yazacağım inşallah. Görmüş olduğunuz far 42 numara ve hediye olarak gönderilmiş :)

 5.90 kargo ücreti ödedim ama zaten 6.50 TL'lik bir far göndermişler. Yani kargo bedavaya geliyor.

Ben bu alışverişten çok zevk aldım açıkçası. Yine olsa yine yaparım. :)) Ayrıca ürünler ertesi gün geldi. Ve iyi haber, yakın zaman da yapacağım çekilişe sizlerin de denemesi için Catherine Arley ürünlerinden koymayı düşünüyorum. Şimdilik görüşmek üzere. Yorumlarınızı bekliyorumm. Sevgilerr :*

6 yorum:

  1. ojelerin harika güle güle kullan tatlımm.,

    YanıtlaSil
  2. o kadar pudra kullandım ama hiçbiri ca gibi güzel kapatmıyor inanması güç ama öyle :)güzel yazı olmus en yakın zamanda bende ca alısverıs yapıcam :)

    YanıtlaSil
  3. bende alışveriş yapmıştım daha önce banada terracotta allık göndermişlerdi elite marka aldığımız oje numaraları aynı=))

    YanıtlaSil
  4. Adsız: Teşekkür ederim
    Cansu bende kokusunu çok seviyorum pudranın :) Şimdiden iyi alışverişler
    Begümcüm bende görmüştüm herkese hediye göndermişler ama ben beklemiyordum açıkçası, az aldım diye. Bu arada zevklerimiz uyuşuyor ;))

    YanıtlaSil
  5. Bu ojelerle hiç karşılaşmadım maalesef.Holografik olanlarından almak istiyorum.Sonunda bende internetten alacağım galiba.Sevgiler
    Banada beklerim.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil
  6. Eğer Ankara da yaşıyorsan Kızılay AVM'nin alt katında satan bir yer ver. Ama orda da her renk yok maalesef. Ben de hiç bir yerde görmedim başka :/

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))