4 Mart 2013 Pazartesi

Bitenler #1

Çok fazla ürün bitiren bir insan değilim ama hepsi aynı zamana denk gelince yazısını yazmak ve olumlu olumsuz yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.

Bitirdiklerimin hepi topu bu kadarcık :) Bakalım neyi sevdim neyi sevmedim.


1. Loreal Paris Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Şampuan: Bu şampuanı bir dönem saçlarım normalden fazla döküldüğü için almıştım. Okuduğum yorumlar da fazla etkisini göremediklerini yazmışlar ancak şunu söylemeliyim ki henüz bir kutu bitirdim ve saç kremini de kullanıyorum,bunlar mı etki etti yoksa benim saçlarımın dökülmesi mi kesildi bilmiyorum ama saçlarım her taradığımda yalnızca 3-5 tel dökülüyor. Maşaallah deyim kendime :)) Kısacası memnun kaldım ve bir tane daha aldım bile :)
2. She is Love Deodorant: Bu benim kaçıncı She Deodorantım bilmiyorum ama bu kokuyu çok seviyorum. Genelde bunu alırım ama bu sefer kalmamıştı ...is Pretty! aldım bu kez. Tekrar tekrar alacağım bir ürün. Genel de anti-perspirantlılarla dönüşümlü olarak kullanıyorum.
3. Avon Percevıe Body Mist: Kardeşim almıştı kokusunu çok sevdim edt si ile aynı kokuyor, ve en az onun kadar kalıcı. Ancak çok fazla vücut spreyi kullanmadığım için alacağımı zannetmiyorum.
4. Parmex Aseton (Nar Çiçeği) : İşte en çok bitirdiğim şey :)) Bir aseton olarak oldukça başarılı. Ayrıca kullandıklarımın en iyisi diyebilirim. Yenisini daha bitmeden almıştım zaten. Koku olarak nar çiçeği diyorum ve   tekrar tekrar alacaklarımın başına koyuyorum kendisini :)



 5. Pamuklu Çubuk: Markasına önem vermediğim bir ürün. 200 tanesi bana 2 ay falan gidiyor sanırım. Elimde hiç kalmadı. Yarın hemen almam lazımm...
6. Avon Supershock Max Mascara: Hayatım da kullandığım en kötü maskara. Oysa ki fırçasını gördüğüm de waoww demiştim. Ama hiç bir etkisi yok yahu. Ayrıca 1 ayda kurudu gitti bitti bir şey oldu yani. Anlamadım :) Kullananlar yorumlarını yazarsa sevinirim ;)
7. Rimmel London Glam'Eyes Lash Flirt Mascara: Watsonsta 25 TL üzeri alışverişe 7 lira falandı. Denemek için almıştım. Fırçası etkisi idare eder de, çok çabuk bitti bu da 8ml malum. Tekrar almam çünkü mascara denemeye açık bir insanım :))
8. Avon Glimmerstick Eye Liner: Aynısından 3 tane bitirdim. Açılıp kapanabilir olması büyük avantaj ancak azıcık bir şey koyuyorlar içine ya. Cık cık cık :)) Hemen bitiyor bu da :) Artık daha çok likit eyeliner kullandığım için tekrar almayı düşünmüyorum :))


        Fikir olması açısından maskaraların fırçalarını da çektim.

Benim bitirdiklerim şimdilik bu kadar. Aramız da bu ürünlerden bitirenler oldu  mu? Yorumlarınızı yazarsanız sevinirim kızlar. Sizi seviyorum. Görüşmek üzere. Sevgilerrr :*

8 yorum:

  1. she ürünleri bendede çok var ama memnun degilim :(

    YanıtlaSil
  2. Niye ki canım? Ben bir tek deodorantlarını kullanıyorum ama sen nelerinden memnun değilsin

    YanıtlaSil
  3. Avonun o rimelini ben de kullandım bi ara ama çok memnun kalmııştım sen neden sevmedin ki :/

    YanıtlaSil
  4. Uzatmıyor kıvırmıyor ve ikinci katta topak topak oluyor. Kuru bir görüntü veriyor. Kullanan hiç bir arkadaşım memnun kalmadı. :( sadece supershock olanı daha iyi diyorlar. Senin kullandığın bu dışı mavi olandan mıydı canım :/

    YanıtlaSil
  5. Aaaa benim kullandığım supershock olanmış^^ Onun da kabı buna benzediği için karıştırmışım :))

    YanıtlaSil
  6. Supershock u kullanmadım ama senelerdir kullananlar var. Daha iyi demekki :) Bunu almanızı hiç tavsiye etmem :)

    YanıtlaSil
  7. Bu şampuan benim saçlarımdaki dökülmeye iyi gelmemişti biter biter değiştirmek zorunda kaldım şampuanımı.

    YanıtlaSil
  8. İşe yaramadığını söyleyenler var ama bende yaradı sanki :/ Saç kremini de kullanıyorum ben. Memnun kaldım açıkçası. :/ Kişiden kişiye farkediyor demekki.

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))