30 Mart 2013 Cumartesi

Alix Avien Shine Plus 3 ve 19 Numaralı Rujlar

Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere 8 Mart İndirimin de Watsons'tan aldığım bu iki rujdan bahsedeceğim. İndirim de makyaj malzemesi namına pek bir şey alamamıştım bu rujları da sadece almış olmak için aldım :P Fiyatları da çok uygunda zaten. %50 indirimle 4.5 TL ye falan geliyordu. Ben de çok fazla ruj kullanan bir insan olmasam da günlük kullanabileceğimi düşündüğüm iki rengi seçtim. Bir tanesi  nude tonlarda kahverengimsi bir renge sahip olan 19 numara ki ben en çok bunu sevdim. Şuradaki makyajım da da bu ruju kullanmıştım. Diğeri de pembe tonlarında hafif bir renk olan 3 numara.







Rujların yapısı güzel, sürülüşleri kolay. Mat olmayan parlak bir görüntüsü var. Koluma sürdüğümde üstte ki 3 numara olan pembemsi ruj daha opak çıksa da aslında 19 numara bu konuda daha iyi. Sanırım dudak rengine daha yakın olduğu için. 3 numarayı kullanacağımız zaman altına yine aynı tonlar da dudak kalemi sürmek hem daha güzel bir görüntü oluşturacak hem de kalıcılığını artıracaktır. Zira tahmin edeceğiniz üzere kalıcılıkları çokta iyi değil. 






Valla acaba bu rujları bitirebilecekmiyim diye düşünmüyor değilim. :)) Çünkü şimdiye kadar hiç ruj bitirmedim. O yüzden gece gündüz sürüyorum. :)) Hayırlısı bakalım. Benden şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere. Sevgilerrr ;) 

3 yorum:

  1. ayyy rujların kaplarıda renkleri de çok güzel :) bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. alix avienden hiç rujum yok kendime şaştım doğrusu. renk seçimlerin çok güzel güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim cnm bnm ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))