8 Mart 2013 Cuma

8 Mart Dünya Kadınlar Günü İndiriminden Payıma Düşenler


Öncelikle hepimizin Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun.  Ne zamandır bu günü bekliyoruz. Listeler hazırlandı. Sabah erken saatlere çalar saatler kuruldu. Dört gözle indirimler beklendi :) Beklediğimiz indirimi aldık mı? Bence alamadık. Ben ki normal de öğlen en erken 2 de kalkan insan erkenden yattım sabah 8de kalktım. Ama en çok istediğim şeyi alamadım :( Ne mi? The Balm BalmJovi Palet :( Görmeliydiniz. Avm açılır açılmaz resmen koştu insanlar. Sadece 1 tane vardı o da kısmetim değilmiş. Neyse. Ben de cilt bakım ürünlerine çalıştım. İki kez Gratis'e iki kez Watsons'a gittim. :) Sonra da Migros gittim ki mutlaka uğrayın derim. Çok uzatmadan aldıklarıma ve fiyatlarına bakalım o zaman ;)


Gratis
Modo Art Defter Fashion: 3.60 TL
Retro Design Defter Marilyn Monroe: 6.00 TL
Benri Pamuklu Çubuk: 0.90 TL
Nivea Pure&Natural Tonik: 8.75 TL

Watsons
Nivea Yatıştırıcı Yüz Temizleme Köpüğü: 8.13 TL
Nivea Canlandırıcı Temizleme Jeli: 9 TL
Alix Avien Shine Plus Ruj Tanesi: 4.75 TL

Migros
Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici: 6.95 TL
Clean&Clear İkili Temizleyici Jel: 6.48 TL
Neutrogune El Kremi(Dudak Kremi Hediyeli): 5.45 TL
Nivea Dudak Nemlendirici: 2.99 TL
Arko Zeytinyağlı Krem: 0.63 TL
Johnson's Vazelin: 2.75 TL



Ben en çok Migros alışverişimden zevk aldım. En çok da Nivea ürün aldım. Nivea'yı seviyorum :) Watsons indirimini hiç beğenmedim. Ve ilk fişte de göreceğiniz üzere Nivea ürünlerinde yaptığı indirimden hiç bir şey anlamadım. :/  Bu ürünlerden alanlar varsa onlarda da aynı şey oldu mu merak ediyorum. Yazarsanız sevinirim. Gratisin kendi ürünlerinde %40 indirim var ancak ben pek sevmiyorum kendi ürünlerini. Onun dışında The Balm da zaten bir şey kalmamıştı. Ben de ayırttırcam bundan sonra :P Neyse.. Sanırım ben bu alışverişten sonra bir daha ki kadınlar gününe kadar cilt bakım ürünü almam :) Toplam da 71 lira 14 kuruş harcadım :) Daha fazlasını bekliyordum ancak makyaj malzemesi namına sadece iki tane ruj aldım. Neyse onun içinde Anneler Günü indirimini bekliyoruz :) Ben gerçi yarın da gideceğim ama umarım artık bir şey almam. Yeter yani :D Sizler indirimden neler aldınız. Yorumlarınızı bekliyorum ;) Şimdilik bu kadar ilerleyen günler de ürünleri ayrıntılı şekilde inceleriz. Görüşmek üzere. Sevgiler :*

10 yorum:

  1. migrosta indirim nasıl? geçen sene inanılmaz düşmüştü fiyatlar

    YanıtlaSil
  2. Evet geçen sene çok güzeldi. Migrosta Johnson's bünyesindeki ürünlerde (Neutrogena, CleanClear gibi)Diadermine,Nivea,Vaseline ürünlerinde, parfüm deodorantların bir kısmın da %50 indirim var. Ve Gratis, Watsons gibi de kalabalık değildi :)

    YanıtlaSil
  3. Fuuu aldıklarını güzel günlerde kullan canıım!! :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Naslımm :*

    YanıtlaSil
  5. Bugünkü indirimde Gratis'ten The Balm Rockstar Palette Balm Jovi ve Watsons'tan Rimmel Stay Matte pudra ve Rimmel Natural Bronzer aldım :)

    YanıtlaSil
  6. aldıklarını güle güle kullan canım. nivea tonikten bende kullandım güzeldi:) bu arada takibimdesin canım:))

    YanıtlaSil
  7. Yaa ne güzel canım benim. Güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  8. @makyajlıkareler teşekkür ederim güzel yorumun için. Bitanesin ;)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan hepsi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))