16 Şubat 2013 Cumartesi

NYC Nail Polish 246 Park Ave

      New York Color ojelerin Watsonslar da satılmaya başlamasının ardından ben de gittim ve aralarından beğendiğim bu güzel grimsi renk ojeyi aldım. Bu renk ojem yoktu o yüzden bunu tercih ettim. İsmi 246 Park Ave diye geçiyor. Anladığım kadarıyla çabuk kuruyan bir seri. 2 kat sürüldükten sonra opaklaşıyor. Ayrıca açıldıktan sonra 30 ay kullanma süresi vaat ediyor. Umarım bir kaç sürmeden sonra sünmeye başlamaz. 9.7 ml ve fiyatı da 3.99 TL. Açıkçası ben beğendim. Başka renklerini alır mıyım? Alırım :) Çok güzel bir parlaklığı var. Zira tırnaklarım da kendimi görebiliyorum. Siz de göreceksiniz.
                          Bakınn... Gün ışığın da renk böyle.




                             Bu da akşam flaşlı çekim.
                            Fotoğrafları üzerilerine tıklayarak daha büyük görebilirsiniz.Umarım beğenmişsinizdir. Sevgiler :*

2 yorum:

  1. Bu rengi cidden pek güzelmiş, watsonsa gidince ilk işim bu tona bakmak olacak:)

    YanıtlaSil
  2. Evet gerçekten güzel renk, favorilerim arasına girdi benim de :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))