19 Şubat 2013 Salı

Nivea Visage Pure&Natural Temizleme Sütü

 Nivea'nın %95 doğal içerik olduğunu iddia ettiği Pure&Natural serisinin Argan yağı ve aloe veralı  temizleme sütü Watsonsta ki görevliler tarafından bana yanlış satılmış bir ürün aslında. Ben cildimi tahriş etmeden temizlemek için peeling ya da temizleme jeli şeklinde bir ürün istemiştim ancak görevli bana sağolsun görmüş olduğunuz makyaj temizleyiciyi önerdi. Ben de kokusuna aldandım ve üzerini bile okumadan aldım :)) Çünkü o kadar güzel, ferah, temiz bir kokusu var ki etkilenmemek el de değil :) Eve gelip dikkatli bir şekilde incelediğim de gördüm. Ben zaten fondöten pudra kullanmayan bir insan olarak kısa süreli pişmanlığımın ardından, ürünü arkadaşımın önerisi üzerine göz makyajı temizlemede kullandım ve şaşırtıcı bir başarıyla karşılaştım ;) Waterproff mascaraları bile çıkarıyor yani o derece... Neyse ki doğal içerik olduğu için kullanmıştım ancak sonuçta üzerinde göz için uygundur gibi bir ibare bulunmadığı için yinelemedim. Daha çok allık falan sürdüğüm zamanlarda kullanıyorum ya da arada sırada yüzüme öylesine sürüyorum çünkü dediğim gibi kokusu harikaaaa... Şimdi resimlere bakalım isterseniz ;)



 İçinde paraben, renklendirci, silikon ve mineral yağlar bulunmuyor. Sizce de çok iyi değil mi??


                                             Ve görüntüsü...

Bence yüzüne fondöten pudra v.b. kullananlar için güzel bir ürün. Bu ürünü kullananlar var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrini Paylaş ;))