16 Şubat 2013 Cumartesi

L'Oréal Paris Pure Zone 2 si 1 Arada Temizleyici Ve Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik

   Merhaba Arkadaşlar. Bu gün sizlere uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım iki farklı üründen bahsedeceğim. 
        
            İlk ürünüm L'Oréal Paris Pure Zone 2si1 Arada Temizleyici. Ürünü gözenek arındırıcı krem temizleyici ve gözenek temizleyici maske olarak 2 farklı şekilde kullanabiliyoruz. İçeriğinde Salisilik asit ve Kaolin var. Kullandığım da cildimde bir ferahlık hissettim :) Sanki nefes alıyor gibi :)) Ancak sivilceleriniz varsa biraz yakabilir. Yaklaşık 10 ay gibi bir süredir kullanıyorum ve gerçekten vazgeçilmezim oldu diyebilirim. Pure Zone serisini 15 yaşından itibaren kullanabilirsiniz. Yani ürün bunu vaat ediyor. İlk etapta hafta da 2-3 kez kullanmanızı tavsiye ederim çünkü krem temizleyici olduğu için ve içeriğinde hafifte olsa asit bulunduğu için tahriş edebilir. Kısacası ben memnun kaldım ve  bitince tekrar alabilirim ;) 10 üzerinden 8 lik bir ürün...
  



Bakalım ürün kendi hakkında neler diyor...


                                           İçerik

Bu şekilde küçük mavi tanecikler var içinde.


      Ve ikinci ürün L'Oréal Paris Pure Zone Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik. Cildimizi temizledikten sonra tonik şart. Bu ürünü cildimi her temizlediğimde mutlaka kullanıyorum. Pamuk yardımıyla temizlenmiş ve kuru cildime hafifçe uyguluyorum. Göz çevrenizden özenle kaçının :) Gözeneklerimi sıkılaştırıyor mu bilmiyorum ama bu üründen de gayet memnunum. 10 üzerinden 9 verdim gitti. Bitince tekrar alabilirim.




                                         Ürünün vaatleri.

İçerik.
 Kullanan arkadaşlar yorumlarınızı bizimle paylaşırsanız sevinirim. Kullanmayanlar için de bence denemeye değer. Fiyatları 14-20 TL arasında değişiyor. İndirime denk getirirseniz kaçırmayın derim. Sevgi ile ;)

3 yorum:

  1. ben de yakın zamanda kullanmaya başladım temizleyicisinin gerçekten fark yarattığını düşünüyorum. bu arada bu ürünü yüz fırçasıyla denemenizi de tavsiye ederim çok güzel arındırıyo yepisyeni blogumda da bahsettiğim gibi:)
    bknz: http://clumsymakeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Tavsiyen için teşekkür ederim Tatlım. Ben de bir dönem yüz fırçası kullandım ama cildim çok hassas hemen tahriş oluyor. :(

    YanıtlaSil
  3. ben de temizleyicisini kullanıyorum çok memnunum.Bulduğum ilk yerde de toniğini alacağım kızlar :)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))