28 Şubat 2013 Perşembe

İlk Mim'im 7-24 Makyaj'dan

Blogumun henüz ikinci haftasında  ilk mim'im 7-24 Makyaj'dan geldi. Kendisi öyle tatlı ki, desteklerini hiç esirgemiyor bizlerden. Onu çok seviyorum ve buradan bir kez daha kocaman öpücüklerimi gönderiyorum :* :*
Gelelim sorulara...


1. Mevsimleri renklerle ifade edecek olsanız, hangi renk olurlardı?
Sonbahar Kahverengi
Kış Siyah
İlkbahar Pudra Rengi
Yaz Mint Yeşili



2. Sizin için en anlamlı ay ve anlamlı olma sebebi nedir?  
Benim için en anlamlı ay Ağustostur çünkü yaz ortası ve doğum günüm bu ayda :))


3. Sizi en çok etkileyen film /kitap /müzik nelerdir? 
Beni etkileyen bir sürü film vardır aslında ama şüphesiz ilk sıra  The Shawshank Redemption (Esaretin Bedeli) a ait.


Kitap kesinlikle Canan Tan- Yüreğim Seni Çok Sevdi



Müzik ise hiç tarzım olmasa da Cahit Berkay ve Derya Petek-Arda Kalan şarkısından çok etkilenmiştim. 




4. Karar vermekte zorlanır mısınız? En çok hangi durumlarda kararsız kalırsınız?  
Çok zor karar veren bir insanım. Hemen her şey de kararsız kalırım. Bir oje alırken bile :))


5. Geçmişe ait tekrar yaşamak istediğiniz bir an var mı? Özel değilse paylaşır mısınız?  
Yaşamak istediklerim değil de yaşamak istemediklerim oldukça çok. Boşverelim :)


6. Evcil hayvanınız var mı? Yoksa olmasını ister miydiniz?
Şimdiye kadar bir çok hayvan besledik. Kuş, balık, kedi, kaplumbağa. İki tane su kaplumbağam vardı ve ikisi de öldü :( 3 tane kedimiz oldu. Birisi bembeyaz kocaman bir İran kedisiydi ve uzun süre bizimleydi. Ancak annemin astımından dolayı sahiplendirmek zorunda kaldık :( Onun gitmesine çok üzülmüştüm ve günlerce ağlamıştım ;(( Şimdi annemler de bir muhabbet kuşu var. Bu sene bir ara hamster almak istemiştim ancak daha sonra kedi alırsam diye vazgeçtim. Hayvanları çok seviyorum ve mutlaka bir evcil hayvanım olsun istiyorum :))




7. Üç seçeneğiniz olsa, bu üçünden hangisini olmak isterdiniz?Gökyüzünde bir kuş mu? Denizde bir balık mı? Ormanda bir aslan mı?  Gökyüzün de bir kuş olmak isterdim ben.




8. Aylık takip ettiğiniz bir dergi var mı?
Her ay değil ama ara sıra ELLE alıyorum.



9. Hangisinde daha çok huzur bulursunuz: Deniz havasında mı, orman havasında mı?
Deniz havasını çok severim ancak Karadeniz olsa, arkamda da orman olsa hiç fena olmaz :))



10. En son ne zaman alışverişe çıktınız? Ne aldınız?
En son geçtiğimiz Pazar günü alışverişe çıktım ve mont, pantolon, takı falan aldım :)



11. Hayatınızda "asla" deyip de yaptığınız bir şey oldu mu?
Hayatım da asla dediğim ne varsa yaptım ve yapmaya da devam ediyorum ne yazık ki. Bunu yapanı asla affetmem dediklerimi affettim, asla o şehir de okumam dediğim bir şehir de okuyorum, ve ders çalışıyorum :))

Ben de bu mimi yapmak isteyen tüm blogger arkadaşlarıma gönderiyorum. Sevgilerr
Ayrıca 7-24 Makyaj'ın düzenlemiş olduğu çekiliş için de tık tık.

1 yorum:

  1. Canım çok mutlu oldum yapmış olduğuna bu mimi, ayrıca rica eder öperim:))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))