22 Şubat 2013 Cuma

Golden Rose Kırmızı Oje ve Flormar Tırnak Süsleme Taşları

Ayağımın tozuyla yine bir etkinliğe katıldım ve haftanın konsepti kırmızımı sürdüm ben de. Bakalım beğenecek misiniz ? Malzemeler Golden Rose Paris serisinden numarasını bilmediğim bir kırmızı ve Flormar tırnak süsleme taşları. Rengi tam verebilmek için bir sürü fotoğraf çektim ama yine de tam oldu gibi gelmedi bana. Lafı fazla uzatmadan fotoğraflara bakalım ;)


                           

                                                     
                                          Malzemeler :)

 Ve içindekilere bakmak için daha önce numarasını çıkardığım oje. Sizce hangi renk :/ ??




                                           Flaşlı çekimler

Sizce nasıl olmuş? Umarım beğenmişsinizdir. Etkinliğe katılmak için tık tık . Şimdilik görüşmek üzere Sevgilerr :* ;)

14 yorum:

  1. Bayıldıımmm!! Tırnaklarınız çok güzel zaten ne sürülse yakışır cinsten...

    YanıtlaSil
  2. Çook teşekkür ederim güzel yorumun için. O senin içinin güzelliği :* Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. manikür çok hoş gözüküyor. Kırmızının tonu da çok güzel.
    Ben de oje yazıyorum. Blogumu takip edersen çok sevinirim
    sevgiler
    www.ojeler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım :)) Hemen bakıyorum bloguna ;)

    YanıtlaSil
  5. woww çok hoş bir kırmızı taşı oraya koymakta bir marifettir herkes koyamaz=)) manikür düzgün olmalı oje düzgün sürülmeli vs vs tebrik ediyorum=)

    YanıtlaSil
  6. İltifat ediyorsunuz efendim ne demek :)) Çokk teşekkür ederim. Güzel yorumunuz mutlu etti beni :)) Sevgilerr

    YanıtlaSil
  7. Merhaba canım çok güzel olmuş:)
    seni takibe aldım:)beni da destek amaçlı takibe alırsan çok sevinirim sevgiler.
    http://ozbekkizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim. Hemen bakıyorum bloguna ;)

    YanıtlaSil
  10. Aaa bloğunda da bahsetmişsin görmemiştim hiç :) Teşekkür ederim tekrar :)

    YanıtlaSil
  11. Rica ederim canım ne demek ;))

    YanıtlaSil
  12. Yukarıda da belirttiğim gibi numarasını bilmiyorum canım :/

    YanıtlaSil
  13. Flormar
    Tirnak susleme taslari nasil kullaniliyor

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))