21 Şubat 2013 Perşembe

Golden Rose Ball Brusher (Top Allık)

Doğal, abartısız bir görünüm elde etmek için top allıklar en uygunu. Bende bir kaç ürün denedikten sonra Golden Rose dan almıştım. İçinde ki toplar bronz, şeftali ve pembe tonlarında. Hepsi karıştığın da şeftalimsi bir renk çıkıyor ortaya. Benim cildime en çok bu renk gider diye tercihimi 01 numaradan yana yaptım :) Altına bir baz uygularsanız, yani en azından nemlendirici kullanırsanız akşama kadar kalıyor cildiniz de. Ben kullanacağım zamanlar da cildime  bb krem de sürüyorum ve allığı tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Rengi tam verebilmek için bir sürü fotoğraf çektim. Umarım az çok anlaşılmıştır renk :/





  











Not: Fotoğrafları üzerine tıklayarak daha büyük ve net görebilirsiniz.
                                     Sevgiler ;)


4 yorum:

  1. hayırlı olsun blogun canm :) allğın rengi çok güzel sendede çok güzel durmuşş :) maşallah sana :)

    bende beklerim...

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çokk teşekkür ederim canımm :)) Hemen bakıyorum bloguna ;)

    YanıtlaSil
  3. Sen ne güzel bişeysin <3 Blogun çok cici! Nice nice yazılara.:)

    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  4. Nazlimm çok teşekkür ederim. Seni blogumda görmek beni çok sevindirdii :*

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))