24 Şubat 2013 Pazar

Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll-on

Göz altı morlukları problemine ne yazık ki ben de sahibim :( Ve bunun kalıtsal bir problem olduğunu, öyle kremle falan geçmeyeceğini, ancak ameliyat olunması gerektiğini söylemişti doktorum :/ Ben de hem kapatsın hem de belki tedavi eder diye Garnier'ın kafeinli kapatıcı roll-on unu aldım. Memnun da kaldım açıkçası. Bilyeli başlığının olması sürülüşünü kolaylaştırıyor ve serinletici bir etki veriyor. Neredeyse 4-5 aydır kullanıyorum. İlk başta 15 ml az gibi gelmişti ama inanın kullanım süresi olarak vermiş oldukları 6 ay da bitirmek mümkün değil. Bitmeyecek yani, çöpe gidecek :/ Ama ben tekrar alacağım. Şimdi elimde ki açık ton olan roll-onun resimlerine bakabiliriz.

Göz altı halkalarına karşı nemlendirici bakım ve morlukları anında kapatıcı etki vaat ediyor.




Önce


                                          Sonra

Kapatıcılığı aşırı morluk yoksa gayet iyi. Ben sevdim. Yeniden alabilirim :)) Aramız da kullananlar var mı ?
Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerr.
Not: Bu arada 7-24 makyajın hediye çekilişine katılmak için tık tık .





4 yorum:

  1. Merhabalar,

    Garnier Kapatıcı Roll-on'u bende tavsiye üzerine aldım.Fakat buna geçmek için elimdeki Sisley kapatıcımın bitmesini bekliyorum.Memnun kalmana sevindim.Yakında bende yorumlarımı paylaşırım.

    Bu arada bloğuma beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben de severek kullanıyorum bunu cidden fiyatından beklenmeyecek performansı var:)

    YanıtlaSil
  3. uzun zamandır kullanıyorum. hatta belki 1 seneden fazladır... 6 ay ömrü olduğunu bilmiyordum bile :D ama atmıcam kullancam işte :)

    YanıtlaSil
  4. Yapısında ve ya etkisinde bir değişiklik olmuyor ancak, ben bir makalede ürünlerin kullanım süresinden sonra bakteri üretmeye başladıklarını okumuştum... Ama kullananlar da var. Bilemicem :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))