20 Şubat 2013 Çarşamba

Essence Nude Glam 04 & Pastel Perfumed Top Coat Cinnamon

Öncelikle söylemeliyim ki bol fotoğraflı bir post olacak çünkü 2 farklı ojeden bahsedeceğiz. :) Öncelikle Essence'in Nude Glam serisinden bayılarak kullandığım renk 04 iced latte yi inceleyelim. Renk muhteşem. Zaten nude tonları çok seven bir kişi olarak bu oje benim en sık kullandığım ojeler arasına girdi bile. Fırçası büyük ve oval kesim, tek seferde tüm tırnağınızı boyaya biliyorsunuz. 2 katta opaklaşıyor ancak üçüncü katıda götürür. Olumsuz bir yanı yok gibi. Resimlerle görelim..


 






 Ojeyi bir gün tek başına kullandım. Ertesi gün değişiklik olsun diye üzerine Pastel'in parfümlü sür, kurut, kokla son kat ojesini sürdüm. Aslında koleksiyonda en beğendim renk bu olmuştu ancak ben acaba tarçın kokusu yoğun mu diye almakta tereddüt etmiştim. Sonra bir baktım ki tarçınla hiç alası yok kokunun. Daha çok şekerimsi bir koku ve ben buna gerçekten çok çok sevindim :) Öyle buram buram bir kokusu da yok ayrıca. Nude tonların üzerine de hoş durdu gibi değil mi :)











 Bu arada bir tırnağım gazi oldu ancak ufak bir hasar :) Kısa zamanda eski haline dönecek inşaallah :D
Şimdilik sevgiyle kalın. Görüşmek üzere ;)


7 yorum:

  1. tırnak yapına, ojeyi sürüşüne, renge, kısaca her şeye bayıldım. blogun hayırlı olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çokkk teşekkür ederimm.. Beni çok mutlu ettin. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. İkisi birbirine çok uyumlu olmuş,çok beğendim,bu arada blogun hayırlı olsun:)
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çokk teşekkür ederim. Sevgilerr :))

    YanıtlaSil
  5. Essence Nude Glam!!! Bunu hemen acilen derhal almalıyım çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  6. :)) Ben de yedeklemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. essence in ojesine bayıldım

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))