26 Şubat 2013 Salı

Essence Colour&Go 50 Irreplaceable


Bu ojenin rengine bayılıyorum, holografik gibi duruyor ancak sürerken beni deli ediyor yahu ^-^ İlk katta kesinlikle rengi alamıyorsunuz ve tırnağınız ara ara görünüyor, ikinci katta çamur sürüyorsunuz gibi hissediyorsunuz. Üçüncü katı ise ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Rengi için alınabilecek bir oje ama bir daha alır mıyım bilmiyorum açıkçası. Kullanan arkadaşlar fikirlerini yazarsa çok sevinirim. :)) Ve resimler...













İşte böyle. Nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik görüşmek üzere. Sevgilerr ;))

2 yorum:

  1. İlk gördüğüm yerde alacağım bayıldım ben bu renge :)
    Canım bu arada oje etkinliğimin 2.haftasındayız yeni konseptimiz bellik oldu katılmak istersen uğra bir ara :)
    http://oceciklerim.blogspot.com/2013/02/oce-etkinligi-2-hafta-konsepti.html

    YanıtlaSil
  2. Gördüm canım yeni konsepti, en kısa zamanda mail atıcam bende pembemi :))

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))