27 Şubat 2013 Çarşamba

Çok Amaçlı Kozmetik Ürünlerim

 Merhaba Arkadaşlar. Bugün sizlere çantamda ki bir kaç ürünü göstereceğim. Ancak bunlar öyle sıradan değiller. Çok amaçlılar :) Ve görenleri ''aaaa'' dedirtiyorlar. Öncelikle aşağıda gördüğünüz resim sadece 3,90 TL ye almış olduğum minik bir parfüm. Kokusu için almıştım aslında ama bitince şişesini atmayacağım :) Yerini hazırladım bile :))



 Bu görmüş olduğunuz tatlı penguen anahtarlık ise en sevdiğim. Gören herkes gitti aldı bundan. Siz de beğenirseniz bazı Gratisler de hala satılıyor. Fiyatı ise sadece 3TL :) Peki bunun bu kadar beğenilmesinin sebebi ne mi? Bir sonraki fotoğrafa bakalım o zaman :)


Evett yanlış görmediniz. Bu bir Lip Balm :)) Yedeklesem mi diye düşünmüyor değilim açıkçası. Çok sevdim çok :) <3


 Bu pembiş kalpli şey ise her kızın çantasında bulunması gereken bir ayna. Benim bunu çantamdan ayırmamamın ise bir sebebi daha var. Ne mi?

                         

Aynanın karşısında görmüş olduğunuz renkgarenk minik kalplerin için de lip glosslar var. Çok kullanmasam da aynayı açtığımda tatlı kokularının burnuma gelmesi beni mutlu ediyor. Bu şeker ayna da yine Gratisler de sadece 3TL :))

Gratislerde daha bir sürü değişik, hayvan figürlü ürünler bulmanız mümkün. Kedili, uğur böcekli, dondurmalı, ayakkabılı ve daha bir sürü çeşiti vardı bunların. Tabii hala kaldıysa :)) Sizce nasıllar beğendiniz mi???

8 yorum:

  1. ayh bunlar ne hoş ne güzeller:)
    cidden çok amaçlılar başlığı cuk diye oturmuş yani :)

    YanıtlaSil
  2. parfümün kokusu neye benzemekte?

    YanıtlaSil
  3. Parfümün tanındık mistik bir kokusu var. A101 marketlere sevgililer günü için gelmişti. Belki hala bulabilirsiniz. bazılarında var...

    YanıtlaSil
  4. Çok sağolun a101 bize yakın değil pek ama gratislerin kuytu köşelerinde bulabilirim sanırım
    :)

    YanıtlaSil
  5. Canım ben A101den aldım. A101in ürettirdiği bir parfüm yani. Gratisler de olduğunu zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  6. aaaa evt canımyav ben yalnış okumuşum penguen için demissin onu:/üzüldüm şimdi amağ gittiğim yerlerde yok kalpten neyse artık:(

    YanıtlaSil
  7. En kısa zaman da yapacağım bir çekilişte bu parfümden de koyabilirim belki hediyeler arasına. Üzülmeyin ;)

    YanıtlaSil

Fikrini Paylaş ;))